Gość Anonymous Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Spotkalem sie z opinia, ze jesli nie dziala obieg wewnetrzny to moze byc spowodowane brakiem podcisnienia. Jak mam to sprawdzic czy podcisnienie jest, albo czy nie jest zbyt małe aby uruchomic obieg wewnetrzny?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7086-obieg-wewnetrzny-a-podci%C5%9Bnienie-x17dtl/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Obieg wewnętrzny jest uruchamiany za pośrednictwem silniczka elektrycznego a nie żadnym podciśnieniem! Za schowkiem masz dmuchawę a obok jest przymocowany takie małe pudełeczko(w środku silniczek elektryczny) z dźwigienką które otwiera/zamyka półkole nad wiatrakiem. Zajrzyj tam jak Ci nie działa obieg wewnętrzny, lub problem tkwi w samym przycisku lub module z przyciskami w konsoli centralnej. Wiem z autopsji bo jakiś czas temu walczyłem z tym właśnie problemem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7086-obieg-wewnetrzny-a-podci%C5%9Bnienie-x17dtl/#findComment-296498 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 w F jest na podcisnienie w G elektrycznie ale kolega nawet nie powiedzial jakie ma auto a my mamy zgadywac poprostu jak juz sie zapisujecia na forum to uzupelnijcie profil   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7086-obieg-wewnetrzny-a-podci%C5%9Bnienie-x17dtl/#findComment-296491 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 jeśli masz fke to sprawdź czy przewód jest podpięty do przewodu wspomagającego pracę serwa , przewód ten ciągnie się od vacum pompy po prawej stronie obudowy wałka rozrządu jak stoisz przed autem , taki gruby ok 12-14mm średnicy, w połowie jego jest trójnik pod który jest podpięty wąż od sterowania obiegu wewnętrznego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7086-obieg-wewnetrzny-a-podci%C5%9Bnienie-x17dtl/#findComment-296394 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 tak kolega ma racje obieg wewnetrzny jest sterownay podcisnieniem z kolektora ssacego wezyk ktory wchdzi w gumowy odplyw ten pod litrem pylkowym nawiewu kabiny. jest podpiety do trojnika od wspomagania serwa zobacz czy wezyk jest caly czy nie wysunal sie powodzenia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7086-obieg-wewnetrzny-a-podci%C5%9Bnienie-x17dtl/#findComment-296390 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 ale kolega nawet nie powiedzial jakie ma auto a my mamy zgadywac Przecież jest napisane jak byk że ma Astrę G X17DTL Chyba że chodzi mu o auto znajomego to powinien napisać ze to F-ka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7086-obieg-wewnetrzny-a-podci%C5%9Bnienie-x17dtl/#findComment-296389 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 przepraszam moj bald nie pzreczytalem jaki to silnik sorkii   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7086-obieg-wewnetrzny-a-podci%C5%9Bnienie-x17dtl/#findComment-296361 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.