Gość Anonymous Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Mam Astre I kombi z gazem z 99r. Moj problem polega na tym ze jak silnik jest zimny wsiadam odplam auto bez niczego po przekroczeniu 2,5tys obr. przełacza sie na gaz, ale jak juz pojezdze silnik sie zagrzeje i wtedy chce go odpalic to juz jest problem moge odpalac i nic chyba ze lekko wcisne gaz i wtedy odpala. Jak jest przełaczony na benzyne to odpala bez problemu czy zimny czy jest ciepły. Co to moze byc? Teraz jestem po wymianie rozrzadu z pompa wody, termostatu, oleju, filtrów i płynu w chłodnicy. Myslałem ze bedzie moze lepiej ale nic z tego jest tak samo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7088-problem-z-odpalaniem-ciep%C5%82ego-silnika-z-gazem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Mam podobnie. Odpalaj auto na benie i przygazuj żeby przełączyć na gaz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7088-problem-z-odpalaniem-ciep%C5%82ego-silnika-z-gazem/#findComment-296494 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 jak przegazuje sie przełacza sie na gaz bez problemu , tylko przy zagrzanym silniku musze odpalac z wcisnietym gazem bo inaczej nie odpali. co to moze byc?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7088-problem-z-odpalaniem-ciep%C5%82ego-silnika-z-gazem/#findComment-296488 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Mam podobnie. Odpalaj auto na benie i przygazuj żeby przełączyć na gaz. Takie odpalanie jest wskazane do silników na wielopunkcie i jedno punktowym wtrysku. Przyczyna może tkwić w źle ustawionym parowniku.Za mała dawka gazu na biegu jałowym.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7088-problem-z-odpalaniem-ciep%C5%82ego-silnika-z-gazem/#findComment-296449 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 tylko dlaczego na zimnym silniku odpala bez problemu a problemy pojawiaja sie jak silnik jest ciepły wtedy trzeba odpalac z wcisnietym pedałem gazu?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7088-problem-z-odpalaniem-ciep%C5%82ego-silnika-z-gazem/#findComment-296365 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mieto-68 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 W moim Senatorze było tak samo - zimny odpalał po jednym obrocie wału a ciepły trzeba było kręcić dłużej. Pewien mechanik -czarodziej ( chyba ) mówił, że schodzi szybciej ciśnienie z szyny wtryskowej kiedy jest ciepła bo uszczelki są za stare. Coś w tym musi być bo jak silnik był gorący to od razu (bez kręcenia) można było odpalić do 1 minuty od wyłączenia a potem niestety trzeba było pokręcić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7088-problem-z-odpalaniem-ciep%C5%82ego-silnika-z-gazem/#findComment-296328 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Wygląda na to że instalacje II generacji tak mają. Gdy zapalasz niedługo po zgaszeniu silnika w przewodach gazowych tj. pomiędzy parownikiem a przepustnicą zostaje trochę gazu i podczas zapalania (oczywiście na benzynie) jednocześnie do komory spalania dostaje się benzyna i gaz. Natomiast gdy auto trochę postoi to ta resztka gazu ulotni się drogą wlotu powietrza czyli przez filtr powietrza (da się to wyczuć). Przed zgaszeniem przelącz na chwile na benzyne i daję głowe że odpalisz bez problemu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7088-problem-z-odpalaniem-ciep%C5%82ego-silnika-z-gazem/#findComment-296306 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danielek Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Wygląda na to że instalacje II generacji tak mają. Gdy zapalasz niedługo po zgaszeniu silnika w przewodach gazowych tj. pomiędzy parownikiem a przepustnicą zostaje trochę gazu i podczas zapalania (oczywiście na benzynie) jednocześnie do komory spalania dostaje się benzyna i gaz. Natomiast gdy auto trochę postoi to ta resztka gazu ulotni się drogą wlotu powietrza czyli przez filtr powietrza (da się to wyczuć). Przed zgaszeniem przelącz na chwile na benzyne i daję głowe że odpalisz bez problemu. Czy mozliwe, ze dogorywajace uszczelki i membrany parownika sa przyczyna gazu w filtrze ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7088-problem-z-odpalaniem-ciep%C5%82ego-silnika-z-gazem/#findComment-419740 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xflash Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 przyczyną gazu w filtrze (gdy w ogóle czuć gaz po zgaszeniu silnika) może być raczej nieszczelność zaworu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7088-problem-z-odpalaniem-ciep%C5%82ego-silnika-z-gazem/#findComment-419783 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.