Gość poziomowy Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Od dwóch lat posiadam astre g hatchback która była kupiona jako auto złoto, nic nie trzeba wkładać. W tym czasie wymienione zostało sporo rzeczy, m.in rozrząd, silnik krokowy, hamulce, nagrzewnica... Ostatnio auto strasznie sie przegrzewało na krótkich trasach (~4km), dolałem płynu do chłodnicy bo było za mało i przez tydzień było ok. Teraz odpalając strasznie ciężko łapie, kręci kręci i dopiero po ok 5 sekundach odpala, obroty strasznie spadają mimo wciskania gazu, silnik mam wrażenie dusi się, co jakiś czas słychać takie jakby mini wybuchy, obroty same się zwiększają. Na benzynie w ogóle nie da sie jechać, dopiero jak przełączy się na gaz jest wszystko ok. Jutro wymienie filtr paliwa który przez 2 lata nie był wymieniany (jeden z znajomych mi doradził bo sam kompletnie się nie znam) Dodatkowo chce przeczyścić przepustnicę. Piszę bo może dla kogoś mój problem jest błachy albo miał to samo i będzie mi w stanie pomóc co z tym dalej robić. Do mechanika nie chce narazie oddawać bo mam wrażenie że za każdą wizytę na której zostawiam 600-1000 zł z autem jest coraz gorzej. Proszę o pomoc. W załaczniku dodaje filmik jak pracuje silnik na luzie, ok 40 sekundy słychać jak sie dusi. http://patrz.pl/filmy/id/1307351 Według mechanika, który wymieniał filtr paliwa kończy się bo swiszczy. Pytanie czy pompę wymieniać na używana czy lepiej na nową i jaki to będzie mniej więcej koszt z robocizna.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71920-astra-ii-silver-edition-18-16v-benzyna-obroty-faluja-lpg-ok/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.