Gość Anonymous Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Włacza mi się czasem kontrolka i silnik słabnie podejrzewam że może to być związane z tym czujnikiem gdzie to cudo się znajduje i jak go wymontować ew. sprawdzić może ktos już to robił ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7235-czujnik-ci%C5%9Bnienia-do%C5%82adowania-w-20-dth/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Włacza mi się czasem kontrolka i silnik słabnie podejrzewam że może to być związane z tym czujnikiem gdzie to cudo się znajduje i jak go wymontować ew. sprawdzić może ktos już to robił ? Obok turbiny !Poza tym za te objawy odpowiada cały układ podcisnienia z pompą vac włącznie .Czyli zawór EGR przewody i elektrozawory i wymieniony zawór upustowy .I do tego kolektor dolotowy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7235-czujnik-ci%C5%9Bnienia-do%C5%82adowania-w-20-dth/#findComment-295169 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 wielkie dzięki za wskazówki może kiedyś będę miał szansę się zrewanżować pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7235-czujnik-ci%C5%9Bnienia-do%C5%82adowania-w-20-dth/#findComment-295148 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Witam.... I jak - zwalczyłeś temat? Pytam, bo mam to samo....pow. 100km/h jak mu zdecydowanie depnę to mam to samo.... EGR, przepływomierz - wymienione.... Po podpięciu do kompa - "nieprawidłowe ciśnienie doładowania"   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7235-czujnik-ci%C5%9Bnienia-do%C5%82adowania-w-20-dth/#findComment-293273 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Witam Mam ten sam problem, w 2,2 TDI . I trudno mi coś stwierdzić, bo nie ma żadnych prawidłowości. 1. Raz się włącza prawie od razu, raz po przejechaniu 8-9 km, a czasami zrobię niezadługą trasę ze 250 km i nic, a na następny dzień się włączy. Ogólnie można przyjąć, że po krótkiej jeździe wraca do normy. 2. Może ma tu wpływ temp ok. 7 st. i dużej wilgotności ( sporo opadów ) 3. Byłem na komp. i z diagnozy wyszło, że uwaga cytuję: Błąd w pamięci sterownika nieprawidłowe ciśnienie atmosferyczne do ciśnienia doładowania: okresowo wadliwe działanie czujnika ciśnienia doładowania. Magicy stwierdzili, że nie są pewni na 100% że to ten czujnik bo jak zaczynają mierzyć napięcie na czujniku to wszystko wraca do normy i już nic się nie pali - zalecenie od nich czekać, aż usterka będzie miała charakter ciągły ( czyli aż się zesra porządnie ) Stan taki jest dla mnie mocno irytujący bo nie wiem kiedy włączy się ta kontrolka i auto straci moc. 4. Może nie prawidłowo użytkuję silnik DTI, nigdy wcześniej nie jeździłem Dieslem, ale staram się jak mogę nie daję mu w piz..... na zimnym czekam aż choć trochę się rozgrzeje. Co koledzy na to PS A nie mogę tego cholernego EGR znaleźć ( 2,2 TDI 12.2004 rok )   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7235-czujnik-ci%C5%9Bnienia-do%C5%82adowania-w-20-dth/#findComment-283662 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 A nie mogę tego cholernego EGR znaleźć ( 2,2 TDI 12.2004 rok ) piokraz, ty masz już elektryczny EGR więc nic przy nim nie zrobisz jedynie w Serwisie Boscha mogą ci go zmierzyć czy ma odpowiednie parametry. A aby go znaleźć to musisz zdjąć z silnika tą pokrywę w DTI jest bodajże na 3 śrubki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7235-czujnik-ci%C5%9Bnienia-do%C5%82adowania-w-20-dth/#findComment-283518 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Dzięki za info. Rzeczywiście jest jakiejś ustrojstwo Boscha pod tą osłoną. Mam jeszcze pytanko. Czy TDI może mieć miejsce "zabrudzenie turbiny jakimś nagarem lub innym syfem " przy zbyt dynamicznej jeździe na zimnym silniku lub zbyt monotonnej długiej "bardzo oszczędnej" jeździe np 200 km ? Wtedy będą się działy dziwne rzeczy z czujnikiem ciśnienia doładowania. I po prostu od czasu do czasu trzeba pogonić sprzęt ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7235-czujnik-ci%C5%9Bnienia-do%C5%82adowania-w-20-dth/#findComment-283472 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.