Skocz do zawartości

ASTRA J- 1.4 turbo.Rozszyfrowanie vin pod LPG


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czy ktoś z szanownych forumowiczów jest mi w stanie pomóc w rozszyfrowaniu vin. A dokładniej kodu silnika. Chciałbym zmienić moją wysłużoną astrę G na J z silnikem 1.4 turbo , 140 km. Wyczytałem gdzieś, że silniki te występowały z normalną i wzmocnianą głowicą. Planuje montaż LPG do zakupionego auta.Rozkodowując vin na stornach internetowych , nie znalalałem nigdzie jakiejś pozycji POC/RPO.I tym samym nie natknąłem się nigdzie na oznacznie LUJ-KL7. które niby taki silnik powinnien posiadać. Może ktoś ma jakiś prgram żeby to sprawdzić ?

 

nr.vin auta. W0LPE6ECXAG108218

 

Jeżeli ktoś mógłby mipomóc, byłbym bardzo wdzięczny. Chciałm jutro podjechać obejrzeć samochód

 

 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/72741-astra-j-14-turborozszyfrowanie-vin-pod-lpg/
Udostępnij na innych stronach

Może coś to Ci podpowie po lewej stronie jest coś o modelu silnika::

 

Decoding VIN code W0LPE6ECXAG108218

Info vehicule Model P10 ASTRA-J Model Code 0PE68 Made 19.06.2010 Type body E6 Motor A14NET The engine number 19UP1660 Transmission
VIN Decoding
W0L
General Motors
P
Astra-J
E6
E68 (5 Door Hatch) (Cosmo / SE/ Elite)
E
Active Manual belts, airbags, driver and passenger front, front seat side, Roof Side
C
A14NEL (LUJ&PL5)
C
A14NET (LUJ)
X
Check Digit
A
2010
G
Gliwice
serial
108218
Options
BLACK SEAT TRIM
TRIM COLOUR DOOR PANEL BLACK
MOULDING DOOR INTERIOR,LIQUID PALLADIUM/DARK MATRIX
BLACK INTERIOR TRIM
GLASS,TINTED
FOR 40/60 SPLIT SEAT
RESTRAINT SEAT BELT TENSIONER, FRT
FOR SPORT SEATS
POWER WINDOWS, EXPRESS UP/DOWN
ELECTRICALLY OPERATED WINDOWS,REAR
FOR SEAT WITH FOUR WAY MANUAL ADJUSTER
FRONT SEAT,DRIVER,6 WAY MANUAL
FOR MANUAL CUSHION EXTENSION
CONTROL SEAT,MANUAL CUSHION EXTENSION,PASSENGER
HEAD RESTRAINT,FRONT SEAT,ACTIVE
CONTROL SEAT, POWER LUMBAR, DRIVER
USED WITH CENTRE REAR HEAD RESTRAINT
HUMIDITY SENSOR
CONTROL SEAT, POWER LUMBAR, PASSENGER
FOR ONE TOUCH WINDOW
FOR DRIVER,PASSENGER,SIDE AND CURTAIN AIR BAG
FLEXFLOOR
COVER,ASSY.,LUGGAGE
IMMOBILIZER,ELECTRIC,VARIANT 2
BREAKPOINT IDENT CONTROL
MOULDING INSTRUMENT PANEL INTERIOR, JET BLACK
TAIL GATE WIPER AND WASHER
REAR WINDOW,DEMIST
LAMP,ASSY,ROOF,WITH DUAL READING LAMP
PASSENGER AIRBAG DISABLE SWITCH
LAMP INTERIOR, AMBIENT, DOOR
LAMP INTERIOR, AMBIENT, CONSOLE
WIPER,FRONT,PULSE SYSTEM
HEADLAMP WASHER
CLIMATE CONTROL
FOR GERMANY
VISOR,SUN,WITH ILLUMINATED MIRROR
HANDLE,ASSY.,OUTSIDE
ARMREST REAR SEAT, STORAGE, LUGGAGE ACCESS
FRONT FLOOR CONSOLE WITH SLIDING ARMREST
FOR LIGHT SENSITIVE INTERIOR MIRROR
HOUSING
USED WITH MANUAL FOLDING MIRROR
COVER
POCKET,FRONT SEAT BACK,LH
POCKET,FRONT SEAT BACK,RH
TRIM SEAT CLOTH, LACE
TRIM, LEATHER MONDIAL
AXLE FINAL DRIVE 4.18
ELECTRONIC STABILITY PROGRAM
EXTERIOR PAINT, SEE MODEL CATALOGUE FOREWORD PAINT CHART
CHASSIS EQUIPMENT, FRONT STRUT ASSEMBLY
REAR AXLE, TORSION BEAM AND WATT LINKAGE
FOR USE WITH 15" BRAKE SYSTEM
ELECTRIC PARK BRAKE
CRUISE CONTROL
BATTERY,50AH
ALTERNATOR,100AMP
FOR HEATED FRONT SEATS
HILL-START ASSISTANT
RECEPTACLE,ELECTRICAL ACCESSORY(12V)
HEATER DUCT,REAR PASSENGER 2ND POSITION
LEFT HAND DRIVE
A14NET[LUJ] PETROL ENGINE
FOR CHROME WINDOW SURROUND MOULDING
USED WITH MANUAL TRANSMISSION
M32 (WR) MANUAL TRANSMISSION
WHEEL,ASSY.,STEERING,THREE SPOKES,LEATHER
STEERING COLUMN, ADJUSTABLE, REACH AND RAKE
EMISSION SYSTEM EEC 09
POWER STEERING, NON-VARIABLE RATIO, ELECTRIC REDUCED RACK TRAVEL
WHEEL,ALUMINUM,7.5J X 18
LAMPS,TURN SIGNAL,AUXILARY
FRONT FOGLAMP
HEADLAMPS,XENON
FOR REAR FOGLAMPS
DIRECTIONAL HEADLAMPS (ADAPTIVE FORWARD LIGHTING)
FOR INTELLIGENT HIGH BEAM
LAMP INTERIOR,ROOF,REAR,COURTESY AND DUAL READING
HEADLAMP LEVELLING,AUTOMATIC
BRAKE LAMP,HIGH LEVEL,CENTER
LAMP INTERIOR DELUXE
FOR AUTOMATIC HEADLAMPS WITH TUNNEL DETECTION
FOR RADIO EQUIPMENT AUXILIARY CONNECTOR
HORN,FANFARE
SPEEDOMETER,ASSY.,K.P.H
SPEAKER,5
INFORMATION COMPUTER
STEERING WHEEL, RADIO AND PHONE CONTROLS
SENSOR,PARKING PILOT SYSTEM
FOR MONOCHROMATIC DOT MATRIX DRIVER INFORMATION CENTRE
GRAPHIC INFO - COLOUR
SENSOR INDICATOR AUTOMATIC AIR RECIRCULATION
SEAT BELT WARNING,LH
SEAT BELT WARNING,RH
LOCK CONTROL, STEERING COLUMN
WITH WIRELESS INTERFACE,SHORT RANGE,VOICE REC
ANTENNA DIVERSITY
CD500 NAVI
PANEL CENTRE INSTRUMENT,LIQUID PALLADIUM/DARK MATRIX
VEHICLE STATEMENT - ECE ORGANIZATION
EUROPE EQUIPMENT
PROTECTION WAX,DELETE
HOLDER,EYE GLASSES
ISOLATOR BATTERY
OPEL / VAUXHALL SPECIFICATION - COCKPIT
OPEL / VAUXHALL SPECIFICATION - STEERING COLUMN
OPEL / VAUXHALL SPECIFICATION - ROOF TRIM
OPEL / VAUXHALL SPECIFICATION - FRONT HORIZONTIAL SUSPENSION
OPEL / VAUXHALL SPECIFICATION - FRONT VERTICAL SUSPENSION
OPEL / VAUXHALL SPECIFICATION - REAR SUSPENSION
OPEL / VAUXHALL SPECIFICATION - TYRES AND WHEELS
EQUIPMENT RECEIVING UNIT,GPS
KIT,TYRE,TYRE REPAIR,INTEGRATED EQUIPMENT
LOWERED SPORTS CHASSIS
FOR 433 MHZ FREQUENCY
REQUIRED WHEN SERVICE REMINDER DISPLAY FITTED

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/72741-astra-j-14-turborozszyfrowanie-vin-pod-lpg/#findComment-594172
Udostępnij na innych stronach

oznaczenie KL7 jest oznaczeniem aut z fabryczną instalacją gazową .. a nie oznaczeniem wzmocnienia głowicy :) .. jeżeli dowiem się cos wiecej na temat głowicy to dam znac .. :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/72741-astra-j-14-turborozszyfrowanie-vin-pod-lpg/#findComment-594285
Udostępnij na innych stronach

Koledzy dziękuję za odpowiedz. Autko które chce kupić ma na liczniku 50 tys. chciałbym użytkować je na lpg, jako auto firmowe jakieś 30 miesięcy, do czasu pełnej amortyzacji w kosztach. Robiąc w tym czasie około 100 tys. przebiegu. Jak myślicie, czy w tym czasie mogą mnie spotkać poważniejsze kłopoty z tym silnikiem i lpg ?. Moja obecna Astra ma na liczniku ponad 415 tys. i jeździ , gdy kupiłem miała 175 tys. w tym czasie raz wymieniałem uszczelką przy głowicy, i hydrauliczne popychacze zaworów.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/72741-astra-j-14-turborozszyfrowanie-vin-pod-lpg/#findComment-594289
Udostępnij na innych stronach

nie mam dostepu do aż tak wielkich przebiegów .. wszystko zalezy od eksploatacji auta i samego egzemplarza .. jeżeli chodzi o sam silnik 1.4 turbo to czesto wyskakuje problem z przepustnicą .. silnik ogólnie bardzo wrażliwy na wszelkie nieszczelności .. układu dolotowego i skrzyni korbowej.

poza tym .. nie słyszałem o poważniejszych problemach. Znam kilka osób z oplami z tym silnikiem .. na razie sobie chwalą .. przebiegi od 30 do okołó 100kkm .. na gazie fabrycznym jednaosoba przejechała ok. 45kkm na razie bez żadnych problemów

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/72741-astra-j-14-turborozszyfrowanie-vin-pod-lpg/#findComment-594291
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności