Gość gonzo 1983 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Nocny duch- to nie jest obudowa termostatu z 1.3 cdti z oznaczeniem Z 13 dtj.Is good- a co można rozebrać w obudowie poza ewentualnym wykręceniem najcięższych króćy, które w niczym nie pomogą.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72858-wymiana-wk%C5%82adu-termostatupomocy/page/2/#findComment-596298 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 No to nie mam więcej pytań. Nie przeczytałeś tematu, o którym wspomniałem a tam wszystko jest omówione. Wymontowuje się największy plastikowy króciec.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72858-wymiana-wk%C5%82adu-termostatupomocy/page/2/#findComment-596368 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gonzo 1983 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Is good to podaj link w którym jest to nakreślonego jeśli możesz bo z tego co czytam to kumary z ciebie gość.Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72858-wymiana-wk%C5%82adu-termostatupomocy/page/2/#findComment-596581 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 http://forum.opel24.com/topic/67902-termostat-13cdti-wychladzanie-silnika-podczas-jazdy/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72858-wymiana-wk%C5%82adu-termostatupomocy/page/2/#findComment-596917 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gonzo 1983 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Ok,przeczytałem wszystkie strony tego postu i jest jedynie wzmianka o tym że w Z13 dt i z13dtj obudowa jest rozbieralna przy najgrubszym króćcu(przy metalowym pierścieniu)i ewentualnym dopasowaniu wkładu.Tylko pytanie czy przerabiałeś ten temat czy jedynie słyszałeś o tym bo ten najgrubszy króciec(plastikowy) jest połączony szczelnie z obudową kołnierzem i po usunięciu jego za bardzo nie ma co dać mądrego żeby znowu spełniało swoją funkcję(tzn. nie ciekło).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72858-wymiana-wk%C5%82adu-termostatupomocy/page/2/#findComment-597115 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Tak przerabialem. Wyjmuje się ten stalowy sprężynujący oring i króciec odchodzi od obudowy. Pod nim jest gumowy oring uszczelniający, który trzeba dobrać nowy, bo stary nie będzie nadawał się do ponownego założenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72858-wymiana-wk%C5%82adu-termostatupomocy/page/2/#findComment-597181 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.