Gość h404 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Witam. Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu. W mojej Merivie (1.7 cdti) pojawił sie problem wskazujący na uszkodzony przepływomierz (0100 i typowe objawy - spadek mocy). Wypięcie wtyczki niczego nie poprawia, silnik nadal pracuje w trybie awaryjnym. Podmiana czujnika również nie przynosi efektów. Nigdzie nie zaobserwowałem nieszczelności, jeśli wina leżałaby po stronie wiązki lub wtyczki to jej wypięcie powinno spowodować poprawę ? A tak sie nie dzieje. Gdzie jeszcze można szukać przyczyny ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72877-0100-przep%C5%82ywka-nietypowo-pomoc-w-diagnozie/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 podmiana czujnika ale na jaki ?? od groma o tym tematow na forum   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72877-0100-przep%C5%82ywka-nietypowo-pomoc-w-diagnozie/#findComment-595828 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość h404 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 (edytowane) podmiana czujnika ale na jaki ?? od groma o tym tematow na forum Identyczny - Boschowski (0281002620 55350047). Przeglądałem forum wiem jak korzystać z wyszukiwarki, problem w tym że standardowe odpowiedzi nie pomagają. Zastanawia mnie brak poprawy przy wypięciu wtyczki. Edytowane 12 Sierpnia 2015 przez h404   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72877-0100-przep%C5%82ywka-nietypowo-pomoc-w-diagnozie/#findComment-595831 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 sprawdz kable szczegolnie masowy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72877-0100-przep%C5%82ywka-nietypowo-pomoc-w-diagnozie/#findComment-595838 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość h404 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 (edytowane) masowy sprawdzony jest ok napięcia zgodne z tymi poniżej: 1.(2,7-3,1 v) 20 stopni (1,7-1,9 v) 40 stop 2.to napięcie akumulatora 3.masa 4. 5 v -z komputera 5.(0,6-1,1 v) na biegu jałowym na gorącym silniku ,(1,3 -3,1v ) na wyższych obrotach pojawiają się kolejne błędy 1243 lub 1511 elektozawór / przepustnica Edytowane 13 Sierpnia 2015 przez h404   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72877-0100-przep%C5%82ywka-nietypowo-pomoc-w-diagnozie/#findComment-596003 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość h404 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Przyczyna dodatkowych błędów rozwiązana (przestawiony podczas sprawdzania bezpiecznik nr.14 ). Pozostałe bezpieczniki sprawdzone. Przepływomierz jest na 100% sprawny, masa i napięcia do czujnika OK. Do sprawdzenia pozostaje druga strona wiązki - możliwe uszkodzenie jednego z przewodów sygnałowych. Gdzie szukać drugiego końca złącza? Niestety nie udało mi się odnaleźć schematu. Pomoże ktoś?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/72877-0100-przep%C5%82ywka-nietypowo-pomoc-w-diagnozie/#findComment-596180 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.