Skocz do zawartości

czy to może być wina uszczelki pod głowicą?


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam! Mam problem z moją omegą 2.0 16V w gazie. Ostatnio nie miała siły jechać i chodziła tak jakby tylko na dwóch garach, a za silnikiem wydostawał sie dym. Całym silnikiem trzęsło, a dym wydostawał się jakby w miejscu łączenia silnika ze skrzynia biegów. Zauważyłem też, że w miejscu łączenia kolektora z rurą wydechową wydostaje sie olej. Usłyszałem, że mógł przeskoczyć pasek rozrządu, ale punkty na kole pasowym i wałkach rozrządu zgadzały się ze schematem. Słyszałem też, że mogły sie obciąć kliny na kole pasowym lub wałkach rozrządu, albo po prostu wydmuchnęło uszczelkę pod głowicą.

Nie wiem teraz co to może być, proszę o podpowiedź.

Mam jeszcze pytanko, ile może kosztować planowanie głowicy?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7302-czy-to-mo%C5%BCe-by%C4%87-wina-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/
Udostępnij na innych stronach

Przy takich objawach to moim zdaniem na bank uszczelka pod głowicą, nie dawno przerabiałem ten problem i objawy miałem identyczny. Jak nie masz kompresji po miedzy dwoma sąsiadującymi cylindrami to jest uszczelka wydmuchnięta. Czy nie podniósł ci się poziom oleju lub ubywa ci płynu chłodzącego? Co do planowania to ja zapłaciłem 60zł i jak byś kupował uszczelkę to sprawdź ile ma garbów(czy w ogóle ma), bo to ważne.

 

w poniedziałek sprawdzę ciśnienie na tłokach. Mam jeszcze pytanko czy łatwy jest demontaz głowicy czy lepiej oddać do fachowca, i ile najlepiej splanować głowice?

i jak poznac że był robiony już szlif.

Pozdro

 

witam czemu wysnuwacie takie wnioski i to tak szybko .to tak samo ja ci zgasnie zaroweczka .na stopie a ty bedziesz wymienial instalacje ,to ze masz olej niedaleko wydechu to swiadczy o walnietej uszczelce po deklem zaworow i niezdziwil bym sie jak i swiece bylyby cale w oleju . a co do niepalenia ,i trzesenia silnikiem moglbym wyliczyc conaimiej 4 podstawowe zeczy .no ale zobaczymy co dalej powie nam kolega .pozdrawiam

 

Pod deklem zaworów nie ma znaku oleju, a i na silniku nie znajdzie sie wydobywającego gdzieś oleju. A pozatym to znaki oleju nie sa w miejscu połączenia kolektora z głowicą, tylko w miejscu gdzie kolektor łączy sie z tłumikiem. Jest to w pewnej odległości od silnika.

 

wiec ci powinno dymic z pod maski jak cholera i jezelio masz takie ubytki oleju to sprawdzales stan .ale widze ze jestes to moje gg 818716

 

jeszcze nie sprawdziłem bo dostałem prace, wracam późno i nie mam kiedy zajrzec. Ale w tym tygodniu mam wolny jeden dzień i zobacze. Napisze jak wyszło.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności