Gość grzes08 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) jakies idiotyczne to tlumaczenie bledu al eto mzoe wina wersji opcoma. Generalnei blad P1125 to blad Zawor regulacyjny cisnienia doladowania -niesprawnoc obwodu pradowego. Mozliwe przyczyny to kabloteka albo sam zawór. nie tak do końca .. P 1125 ma chyba z 4 symptomy .. tutaj nie wiemy jaki to symptom .. więc może być problem z samym podciśnieniem (przewody podciśnieniowe), mogą być kable, może być winny sam zawór, może być zacięcie się zaworu west gate lub inne uszkodzenie turbiny lub przewody elektryczne (brak zasilania na zawór). Poniżej zamieszczam opisy wszystkich 4 symptomów. Edytowane 27 Sierpnia 2015 przez grzes08   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73035-p1125-wadliwe-dzialanie-ukladu-krytycznego-2-przy-130kmh/page/2/#findComment-599366 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robson21 Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 (edytowane) Edytowane 6 Września 2015 przez robson21   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73035-p1125-wadliwe-dzialanie-ukladu-krytycznego-2-przy-130kmh/page/2/#findComment-601236 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 kolor1 .. i jak sprawa rozwiązana ?? problem znikł czy dalej waczysz ..?? fajnie byłoby się podzielić informacjami o wynikach analizy i naprawy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73035-p1125-wadliwe-dzialanie-ukladu-krytycznego-2-przy-130kmh/page/2/#findComment-601899 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.