Skocz do zawartości

Wymiana chłodnicy wody 1,7 cdti

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Czy komuś udało się wymontować chłodnicę wody bez rozbebeszania klimatyzacji???

W TYM SILNIKU ( 1,7 cdti 74 kW) montowane były dwa rodzaje chłodnic... ja mam tę z dolutowanymi dwoma "blaszkami" , do których dokręca się wiatrak od strony silnika... szerokość korpusa 600 mm (tamta druga jest nieco szersza).... za nic nie mogę dojść do dolnych 2 śrubek łączących obie chlodnice i wiatrak chłodnicy klimy.... da się jakoś sciagnac kratkę ze zderzaka zeby nadawala sie pozniej do założenia??

gdybym się poddał i postanowił rozkręcić klimę (a w jej temacie jestem zupełnym laikiem - totalne dno).... to podejrzewam ze ucieknie mi czynnik chłodzący... czy tak?? i czy rozkręcenie przewodów klimy jest bezpieczne (mam na myśli "opary") i czy ten srodek jest pod jakims wiekszym od atmosferycznego cisnieniem ?? i czy po skreceniu tego ustrojstwa czeka mnie tylko nabicie czy jakieś ustrojstwo bedzie wymagac wymiany???

Edytowane przez iskrownik

https://forum.opel24.com/topic/73134-wymiana-ch%C5%82odnicy-wody-17-cdti/