Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam po raz kolejny.

Parę pytań teraz z innej beczki.

Raz.

Chciałbym wstawić trochę twardsze sprężyny do swojego kombiaka, ponieważ przy komplecie siedzi tył. Były już poruszane na tym forum takie tematy, ale problemy dotyczyły hatchów a rozwiązania to: "weź springi z kombi bo one są twardsze". A co ma zrobic posiadacz kombi? Dodam że nie chcę go obniżać.

Dwa.

Auto miało lekko(mam nadzieję) puknięty prawy przód. Tak że koło poszło w tył o ok 3mm jak wykazały pomiary. Czy może mieć to wpływ na to że podczas jazdy na wprost trzeba trzymać kierę lekko w lewo? czy może jest to wynik błedu w ustawianiu geometrii?

Trzy.

Mam ręcznie regulowane lusterka a chciałbym przylepić do nich maty grzejne. Czy w drzwiach jest już doprowadzone zasilanie do mat fabrycznych w wersji z elektrycznym sterowaniem lusterek czy trzeba ciągnąć od przekaźnika tylnej szyby?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7337-trzy-pytania-astra-g/
Udostępnij na innych stronach

Raz.

Chciałbym wstawić trochę twardsze sprężyny do swojego kombiaka, ponieważ przy komplecie siedzi tył. Były już poruszane na tym forum takie tematy, ale problemy dotyczyły hatchów a rozwiązania to: "weź springi z kombi bo one są twardsze". A co ma zrobic posiadacz kombi? Dodam że nie chcę go obniżać.

osobiscie nie spotkalem sie z twardszymi sprezynami

ktore nie obnizaja

Dwa.

Auto miało lekko(mam nadzieję) puknięty prawy przód. Tak że koło poszło w tył o ok 3mm jak wykazały pomiary. Czy może mieć to wpływ na to że podczas jazdy na wprost trzeba trzymać kierę lekko w lewo? czy może jest to wynik błedu w ustawianiu geometrii?

jedz sprawdzic geometrie

Trzy.

Mam ręcznie regulowane lusterka a chciałbym przylepić do nich maty grzejne. Czy w drzwiach jest już doprowadzone zasilanie do mat fabrycznych w wersji z elektrycznym sterowaniem lusterek czy trzeba ciągnąć od przekaźnika tylnej szyby?

zdejmij tapicerke z drzwi to zobaczysz czy masz luzna wtyczke w okolicy lusterek

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7337-trzy-pytania-astra-g/#findComment-294268
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ok wtyczkę widziałem przez szczelinę pod maskownicą od głośniczka. Czyli moge zakładać że jest tam prund do grzania?

A co do sprężyn to mnie zasmuciłeś. Ale widzę jeszcze jedno rozwiązanie. Widziałem gdzieś na wiosce typa w G kombi tylko strasznie wysokaśnym. Tylko weź go znajdź teraz...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7337-trzy-pytania-astra-g/#findComment-294265
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

1.mozesz wrzucic doraznie takie gumy miedzy zwoje sprezyn... nie bedzie wyzej ale nie bedzie tez tak dobijalo...

 

2.kup nowe sprezyny bo te juz ze starosci moga byc mietkie

 

3.sptyaj w jakims sklepie co to sprzedaja takie sprezyny jak to sie ma do viki... moze bedzie pasowalo

 

pzdr

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7337-trzy-pytania-astra-g/#findComment-294253
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Z tego co mi wiadomo to amory można zgniatać ręką i sprężynują b. słabo. Wiem to bo z miesiąc temu zmieniałem na monroe reflex z powodu rozbitych tulejek na starych, oprócz tego jeden się spocił. Teraz z tyłu mam ciszę, ale poziom jest ten sam. A tak a propos czy u was też się gumy rozwalają? Bo słyszałem że to plaga w Asterach. Zresztą w poprzedniej Astrze, też G kombi 2 razy musiałem zmieniac amory właśnie przez te łomoty, najpierw na kayabę(poległy po 40tys) potem na bilsteina(trzymały 60 i poszedł do komisu). A może można dokupić same te gumy? Bo monrołki pewnie niedługo się odezwą... A co do sprężyn to wszystkie mają jednakowe numery. A może od wersji van czy jak jej tam było?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7337-trzy-pytania-astra-g/#findComment-294139
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

ja kupiłem amorki MONROE i teraz samochód jest sztywny jak nie wiem co....przed wymianą też mi siedział w 4 osoby , a po wymianie to nawet nie bardzo chce sie zgiąć. Też mam kombi i rezultat wymiany amorków bardzo mnie zadowolił. Przy okazji....kupiłem na allegro po 105 zł szt i sam pod domem wymieniłem.....banalna sprawa....lewarek zdjęcie koła i odkręcenie 2 śrub kluczami oczkowymi,,,,16 i 13

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7337-trzy-pytania-astra-g/#findComment-294131
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jo wymiana bajka ja ma się ten klucz taki śmieszny. Ja miałem http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/mg.gif . Fakt ładnie tłumi, z tym, że ja dalej nie bardzo rozumiem co mają amory do wysokości fury? Żeby było jasne mówię o tyle gdzie siedzi oddzielnie sprężyna i amor... A amor daje się zgniatać pomału ale nie za ciężko ręką, po czym pozostawiony sam sobie pooooomału odbija. Kutfa żeby tam były pióra to by się jedne dołożyło. http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/twisted.gif

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7337-trzy-pytania-astra-g/#findComment-294127
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności