Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cała różnica między z19dth a z19dt tkwi tylko w jednej śrubce. : SMILE : Zobaczcie na fotkę. W z19dth to jedno mocowanie chłodnicy spalin ma swoją własną śrubę. Natomiast w z19dt to mocowanie ma wspólną srubę (szpilkę) z termostatem. Chłodnica nakrywa więc termostat i trzeba ją odkręcić...a to już istny horror.

]


cb5791e9cd0ab6cdmed.jpg

Edytowane przez kaliope

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/73658-tut-wymiana-termostatu-19-cdti/#findComment-608778
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Dla ułatwienia sprawy w z19dt, chłopaki na forum w UK ucinają ten nieszczęsny uchwyt od chłodniczki spalin. Mówią że chłodnica i tak potem jest bardzo stabilna, w co wierzę, bo ciężko ją tam ruszyć, tyle przewodów ją trzyma. Wtedy nie trzeba usuwać chłodnicy spalin, i nie trzeba usuwać EGR, także kupa roboty mniej


d8c44824f2e977d8med.jpg

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/73658-tut-wymiana-termostatu-19-cdti/#findComment-614069
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności