kaliope Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Przygotowałem tutek:   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73658-tut-wymiana-termostatu-19-cdti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaliope Opublikowano 27 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 (edytowane) Cała różnica między z19dth a z19dt tkwi tylko w jednej śrubce. : SMILE : Zobaczcie na fotkę. W z19dth to jedno mocowanie chłodnicy spalin ma swoją własną śrubę. Natomiast w z19dt to mocowanie ma wspólną srubę (szpilkę) z termostatem. Chłodnica nakrywa więc termostat i trzeba ją odkręcić...a to już istny horror. ] Edytowane 27 Października 2015 przez kaliope   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73658-tut-wymiana-termostatu-19-cdti/#findComment-608778 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaliope Opublikowano 30 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Dla ułatwienia sprawy w z19dt, chłopaki na forum w UK ucinają ten nieszczęsny uchwyt od chłodniczki spalin. Mówią że chłodnica i tak potem jest bardzo stabilna, w co wierzę, bo ciężko ją tam ruszyć, tyle przewodów ją trzyma. Wtedy nie trzeba usuwać chłodnicy spalin, i nie trzeba usuwać EGR, także kupa roboty mniej   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73658-tut-wymiana-termostatu-19-cdti/#findComment-614069 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi