Skocz do zawartości

Opel Astra 1,4 nie odpala - kontrolka silnika oraz akumulatora

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam problem ze swoim oplem. Stał 3 dni na parkingu. Kiedy w końcu musiałam gdzieś pojechać okazało się, że samochód nie chce odpalić. Radio się włączało więc podejrzewam, że to nie wina akumulatora (chyba?). Dodam, że przy odpalaniu jest charakterystyczny dźwięk, który występuje przy odpalaniu. Jakby chciał odpalić, a nie mógł ;) Gdy przekręcam kluczyki do końca by odpalić zapala się kontrolka silnika i akumulatora. Nie mam pojęcia czy wystarczy wymiana akumulatora czy chodzi może o coś bardziej skomplikowanego. Dodam, że w mieście, w którym mieszkam nie mam osoby, która by się choć trochę znała na samochodach. Jestem kompletnie zielona. Czy może ktoś coś mi poradzić? Czy zostaje tylko holowanie samochodu do mechanika? Będę wdzięczna za pomoc. Pozdrawiam.

https://forum.opel24.com/topic/73904-opel-astra-14-nie-odpala-kontrolka-silnika-oraz-akumulatora/

Prawdopodobnie rozładowany, mozesz poprosic kogoś i odpalic na kablach z innego auta, ewentualnie naładowac prostownikiem.

Rozrusznik szybko kreci?Przekrecasz zapłon i maja sie zaswiecic kontrolki, potem pozycja do krecenia rozrusznikiem, kontrolki nadal beda sie swiecic jezeli auto nie odpali.

Edytowane przez mk5

https://forum.opel24.com/topic/73904-opel-astra-14-nie-odpala-kontrolka-silnika-oraz-akumulatora/#findComment-611680

Gość zlotyorzech