Skocz do zawartości

Tryb awaryjny i kontrola trakcji


Rekomendowane odpowiedzi

Z18XE
Od pewnego czasu zapala mi się tryb awaryjny i kontrola trakcji.
Po wyczyszczeniu, wymianie uszczelki i resecie wartości wyuczonych przepustnicy auto przestało szarpać przy zmianie biegów, nie falują już obroty. Błędy zmieniły się na "nie występuje", wykasowałem je, ale po przejechaniu kilkunastu km auto szarpnęło, załączył się tryb awaryjny i ponownie TC - załącza się teraz przy uruchamianiu silnika, ale gdy postoi dłuższy czas to zapewne zniknie by znowu wrócić po przejechaniu kilkunastu km. Błędy obecne:

P0220 - czujnik pozycji przepustnicy (TPS) za wysokie napięcie obwodu
P1550 - elektroniczne sterowanie przepustnicy zmniejszona moc
C0256 - usterka redukcji momentu obrotowego silnika

Przepustnica do wymiany, czy jednak sterownik silnika?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/73915-tryb-awaryjny-i-kontrola-trakcji/
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności