Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Korek zbiorniczka wyrównawczego ma być zakręcony.

 

Włącz ogrzewanie na maxa i odpal auto, niech pochodzi sobie chwile, później możesz mu pomóc i trochę pogazować.

 

Czekaj, ąż włączy się wentylator, daj mu chwilę pochodzić i zgaś silnik.

 

Jak ostygnie dolej brakujący płyn zgodnie ze znakami na zbiorniczku wyrównawczym.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/73933-czujnik-temperatury-wydechu-19-cdti/page/2/#findComment-621940
Udostępnij na innych stronach

Gość kamil1986

zrobiłem tak jak mi radziłeś niestety bez efektu podczas jazdy temperatura spada do wartości min, auto faktycznie się rozgrzało bo podczas tego odpowietrzania zaczął wypalać mi się dpf

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/73933-czujnik-temperatury-wydechu-19-cdti/page/2/#findComment-622016
Udostępnij na innych stronach

Co z wężami przy chłodnicy? Jeżeli robią się letnie, to znaczy, że termostat przepuszcza i czeka Cię ponowna wymiana...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/73933-czujnik-temperatury-wydechu-19-cdti/page/2/#findComment-622019
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności