GrzECHO Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Korek zbiorniczka wyrównawczego ma być zakręcony. Włącz ogrzewanie na maxa i odpal auto, niech pochodzi sobie chwile, później możesz mu pomóc i trochę pogazować. Czekaj, ąż włączy się wentylator, daj mu chwilę pochodzić i zgaś silnik. Jak ostygnie dolej brakujący płyn zgodnie ze znakami na zbiorniczku wyrównawczym.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73933-czujnik-temperatury-wydechu-19-cdti/page/2/#findComment-621940 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil1986 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 zrobiłem tak jak mi radziłeś niestety bez efektu podczas jazdy temperatura spada do wartości min, auto faktycznie się rozgrzało bo podczas tego odpowietrzania zaczął wypalać mi się dpf   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73933-czujnik-temperatury-wydechu-19-cdti/page/2/#findComment-622016 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Co z wężami przy chłodnicy? Jeżeli robią się letnie, to znaczy, że termostat przepuszcza i czeka Cię ponowna wymiana...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73933-czujnik-temperatury-wydechu-19-cdti/page/2/#findComment-622019 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.