Gość Sedit Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Witam. Mam problemy z moją astrą. Nie chce odpalić pomimo braku błędów na komputerze, odpowietrzonego układu paliwowego, poprawnego działania świec żarowych, sygnału na wszystkie wtryskiwacze, wymianie czujnika wałka rozrządu. Mam obecnie odkręcony EGR i przepustnice (do czyszczenia). I tu zauważyłem biały dym wydostający się z kolektora ssącego. Tutaj filmik. Prosił bym o jakieś rady, co z tym fantem zrobić. Na plak też nie chce ruszyć. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74034-dym-z-kolektora-z17dtl/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 a co się stało, że auto nie zadziałało .. nagle odmówiło posłuszeństwa, coś sie wczesniej działo, coś naprawiałeś, dochodziły jakieś dźwięki?? piszesz, że nie masz żadnych błedów .. czym było to sprawdzane .. jakim sprzetem?? Rozumiem, że żadna kontrolka MIL ani CHECK się nie pali??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74034-dym-z-kolektora-z17dtl/#findComment-613195 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sedit Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Pali się kontrolka silnika. Błędy nieistotne dla silnika. P0500 i P1125. Sprawdzane V-Scanem DS936 plus kontrolnie gaz+hamulec. Obecnie silnik rozkręcony, zawory generują piękną mgiełkę, świece grzeją aż parzy. Rozrząd ustawiony chyba poprawnie. Znaki na wale i wałkach rozrządu się schodzą. Co mnie zdziwiło, to pompa paliwa. Zchodzi się dopiero przy 3 obrocie. Czy to normalne w systemie CR? Co było robione, niestety nie wiem. Zakupiłem ten samochód jako uszkodzony. Miałem nadzieję na szybką i prostą naprawę (jak w astrach g, przelutować sterownik pompy i problem znikał). Koła i pasek wyglądają ładnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74034-dym-z-kolektora-z17dtl/#findComment-613334 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) czy ja dobrze rozumiem .. kupiłeś auto uszkodzone nie mając pojecia o jego specyfice, jego problemach i z tego co widze silnikach .. świat jest jednak pełen wariatów .. hahahahaha .. gratuluję .. Jezeli chodzi o błedy .. to gratuluję wiedzy .. akurat jezeli chodzi o P1125 .. to problem z przepustnicą .. a bład P0500 teoretycznie dotyczy predkości kół samochodu .. ale z tego co pamietam .. może dotyczyc równiez czujnika cam sensora lub crank sensora. Co do rozrzadu i pompy to dla tego silnika jest to normalne (system Bosch) .. ponieważ pompa jest tzw. pompą trójsekcyjną. Jezeli rozrząd jest OK, jest paliwo na wtryskiwaczach, jest powietrze i jest odpowiednia kompresja to silnik powinien zapalić .. więc czegos brakuje .. teraz pytanie czego ..?? Edytowane 25 Listopada 2015 przez grzes08   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74034-dym-z-kolektora-z17dtl/#findComment-613349 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sedit Opublikowano 21 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 Samochód na złomie. Brak kompresji, komoty spalania porysowane, 2 tłok uszkodzony. Poprzedni właściciel zajechał go konkretnie. Blokada na koło założona przez DVLA przesądziła o losie pojazdu. Wniosek: płaćcie podatek drogowy na wyspach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74034-dym-z-kolektora-z17dtl/#findComment-650892 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.