Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Borykam się z problemem nie działającego oświetlenia kabiny, nadmuchów, schowka, bagażnika, niby nie przeszkadza bo np przełączniki na dmuchawie znam na pamięć, ale wiecie, lepiej żeby mieć, oświetlenie kabiny czy schowka czasem się przydaje. Sprawdzałem bezpieczniki, wszystkie sprawne, brakowało chyba nr 7, 9 i 21, uzupełniłem i dalej nic. Ciemno wszędzie, co to będzie... Przychodzę do was z pomocą, bo jestem laikiem do grzebania w samochodach, tą astrę mam od niedawna i prawdopodobnie te rzeczy już od dłuższego czasu nie działają, z tego co się dowiedziałem.

Mam również problem z zamkiem centralnym w tylnych prawych drzwiach (nie otwiera się, trzeba od środka) oraz z zapięciem pasa z przodu od kierowcy (język od napinacza nie wyszedł ten żółty więc nie wiem ale nie da się wpiąć pasa) ale to rozmowa na inny, osobny temat myślę. Pozdrawiam i wesołych świąt życzę

Edytowane przez sulex

Kolego, o oświetleniu w kobinie jest wszystko opisane na forum - poszukaj, jest czas..

W tylnych drzwiach sprawdź czy przełącznik przy zamku nie jest w pozycji blokującej możliwość otwarcia drzwi od wewnątrz i czy nie ma przerwanego przewodu zasilającego w peszlu co przechodzi z progu do drzwi - tam są czasem problemy..

Kabina schowek i baghaznik - zacząć trzeba od żarówek jak radzi kolega - przy wymianie weź sobie LEDy ..

• 1 miesiąc temu...

Kolego, o oświetleniu w kobinie jest wszystko opisane na forum - poszukaj, jest czas..

W tylnych drzwiach sprawdź czy przełącznik przy zamku nie jest w pozycji blokującej możliwość otwarcia drzwi od wewnątrz i czy nie ma przerwanego przewodu zasilającego w peszlu co przechodzi z progu do drzwi - tam są czasem problemy..

Kabina schowek i baghaznik - zacząć trzeba od żarówek jak radzi kolega - przy wymianie weź sobie LEDy ..

Zarówki sprawne?? a zatrzask pasa i drzwi należy rozebrać i sprawdzić co i jak.