Gość Anonymous Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 witam chodzi o astrę 1,7 dtl 95 r od jakiegoś czasu zauważyłem że mój asterix ma chyba zbyt wysokie obroty na biegu jałowym otóż jest to moim zdaniem ok 1100 obr/min i tak jest czy zimny czy ciepły kiedyś pochodził chwilę i spadało z ok 1000-1100 do ok 900-950 , co może być przyczyną   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7470-zbyt-wysokie-obroty/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Witam Proponuję najpierw zmienić paliwo a następnie temperaturę otoczenia. Poczekać i dokonać próby w różnych temp. Może być dodatkowe obciążenie silnika na wolnych obrotach np. przez alternator itd. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7470-zbyt-wysokie-obroty/#findComment-293168 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 "ssanie" się zablokowało, steruje tym taka duży czarny grzyb podpięty pod krótką linkę . Jak spojrzysz na pompe to zauważysz. Może też być że czujnik temperatury który go wyłącza odszedł na emeryturę. Alternator nie ma nic do rzeczy bo to silnik "bez elektroniki"   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7470-zbyt-wysokie-obroty/#findComment-293164 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 a słyszałem też o jakimś ustrojstwie wkręconym pod termostatem i z tamtąd idzie wężyk do pompy wtryskowej i do pompki podciśnienia, co to wogóle jest za ustrojstwo [ Dodano: Wto Sty 15, 2008 15:58 ] dzięki panowie za rady ale bliżej prawdy był ''barteklodz '' mianowicie nie'' poszedł'' czujnik temp. ani ''ssanie'' tylko wężyk który idzie z pompki podciśnienia do czujnika temp. był uszkodzony , mała korekta i ok. 950obr/min się zrobiło   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7470-zbyt-wysokie-obroty/#findComment-293153 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Witam. Ja też mam taki sam problem jak kolega . Problem w tym ze mój sinik to 16se i takiego wężyka nie mam. Może ktoś doradzi co może być nie tak.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7470-zbyt-wysokie-obroty/#findComment-291799 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Witam W poldrowerze pływające obroty biegu jałowego spowodowane były nieszczelnością wężyka, który podawał informacę o ciśnieniu komory silnika na czujnik tensometryczny znajdujący się na wejściu komputera. Doczytałem, że ten pomiar nazywa się pomiarem ciśnienia bezwzględnego. Wężyk skróciłem i obroty stoją. Pozdrawiam oplomaniakow i poldrowerowców.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7470-zbyt-wysokie-obroty/#findComment-291669 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Alternator nie ma nic do rzeczy bo to silnik "bez elektroniki" mozesz rozwinac co rozumiesz pod pojeciem "bez elektroniki" ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7470-zbyt-wysokie-obroty/#findComment-291657 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 czyli taki że odpali na glebie byle miał dostarczone paliwo , spadki napięcia i inne takie nie robią wrażenia , dotyczy dtla w astrze f   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7470-zbyt-wysokie-obroty/#findComment-291627 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Witam, Mam podobny prblem w swojej astrze f 97 r. (2.0 16v, 100kW), mianowicie nie wiem od czego to zalezy ale podcas jazdy np przy dojerzdzaniu do świateł kiedy wyrzucam na luz trzyma okolo 1500 obrotów a po dojechaniu kiedy stane chwile pochodzi i się stabilizuje. Nie wiem czy to ma znaczenia ale podczas zapalania gdy jest zimny delikatnie szarpie i na luze ma za niskie obroty... Wie ktoś co to może być? Prosze o pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7470-zbyt-wysokie-obroty/#findComment-185080 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Regulacja ssania i wolnych obrotów Silniki 17 YD; 17 DR; X17 DTL Pompa wtryskowa BOSCH Przy zimnym silniku (temperatura cieczy chłodzącej maks. +20°C) musi istnieć 2 do 3 mm szczelina między zaciskiem na cięgle zimnego rozruchu a dźwignią pompy wtryskowej. Przy wyższych temperaturach silnika cięgło oddziaływuje na dźwignię. • Uruchomić zimny silnik. Prędkość obrotowa zimnego silnika (temperatura cieczy chłodzącej maks. +20°C) powinna wynosić około 1200 obr/min. W razie potrzeby dokonać regulacji śrubą (1, rys. E 3540). • Wyregulować prędkość obrotową ciepłego silnika śrubą (2). Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7470-zbyt-wysokie-obroty/#findComment-172810 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.