Gość laspatas Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Witam Problem pojawił się nagle w mrozach. Auto odpala bez problemu (zimny silnik, 12 i więcej godzin postoju) po kilku sekundach od odpalenia zaczyna nierówno pracować na kilka sekund (2-5) potem wszystko jest ok. Ciepły silnik odpala bez zająknięcia i nie ma efektu z nierówną pracą. Pierwsze co zrobiłem to wymiana uszczelki pod pokrywką filtra paliwa i na śrubie.... nic to nie dało. Wymieniłem oringi ( na nieoryginalne) na końcówkach przewodów paliwowych, te które są podłączone do filtra paliwa. Po tym zabiegu było dobrze przez 3 dni. Okazuje się, że samych uszczelniaczy nie kupie, występują tylko z nowymi przewodami paliwowymi. Może ma ktoś sprawdzony sposób jak uszczelnić to ustrojstwo?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75007-nieszczelno%C5%9B%C4%87-uk%C5%82adu-paliwowego/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mixmich Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Czy szukałeś źródła potencjalnego wycieku? Jeśli przewody wokół filtra zdaje się, że naprawiłeś to być może problem może być w cieknącej pompie wtryskowej lub nieszczelnymi przewodami wtryskiwaczy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75007-nieszczelno%C5%9B%C4%87-uk%C5%82adu-paliwowego/#findComment-622910 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laspatas Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Czy szukałeś źródła potencjalnego wycieku? Jeśli przewody wokół filtra zdaje się, że naprawiłeś to być może problem może być w cieknącej pompie wtryskowej lub nieszczelnymi przewodami wtryskiwaczy. Chyba niezbyt jasno opisałem sprawę. Nie ma żadnych wycieków, silnik jest suchy, po prostu dostaje się powietrze, przez co paliwo cofa się do zbiornika i w przewodzie jest bąbel powietrza. I to powietrze jest problemem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75007-nieszczelno%C5%9B%C4%87-uk%C5%82adu-paliwowego/#findComment-622919 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nafta Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Chyba niezbyt jasno opisałem sprawę. Nie ma żadnych wycieków, silnik jest suchy, po prostu dostaje się powietrze, przez co paliwo cofa się do zbiornika i w przewodzie jest bąbel powietrza. I to powietrze jest problemem podłącz dwa węże omijając filtr przezroczystym wężykiem i odczekaj te 12h   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75007-nieszczelno%C5%9B%C4%87-uk%C5%82adu-paliwowego/#findComment-622939 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość White Arab Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) Podepne sie pod temat problem ten sam auto nie odpala na zimnym, po nocy jak odpale go z plaka pozniej odpala normalnie, mechanik stwierdzil pompe bo wymiana przelewow, filtra z golfa i zaworze zwrotnym w pompie i dodatkowym przed filtrem nic nie dal, pod kompem wyskakuje blad p1345, wiec tu idzie pytanie jak sprawdzic bez sciagania pompy jaki ma nr bo szukam uzywki Astra g x20dth Edytowane 9 Marca 2016 przez White Arab   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75007-nieszczelno%C5%9B%C4%87-uk%C5%82adu-paliwowego/#findComment-627094 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 blad p1345 http://forum.opel24.com/index.php?s=a5d40721916bdb08084e3b83353b80c5&app=googlecse#gsc.tab=0&gsc.q=p1345   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75007-nieszczelno%C5%9B%C4%87-uk%C5%82adu-paliwowego/#findComment-627299 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość White Arab Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 (edytowane) Co maja xenony do tego? Edytowane 12 Marca 2016 przez White Arab   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75007-nieszczelno%C5%9B%C4%87-uk%C5%82adu-paliwowego/#findComment-627407 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Tyle co ma piernik do wiatraka. Użyj wyszukiwarki to znajdziesz tematy o tym błędzie i jak odczytać numer pompy. https://www.puhomega.pl/data-produkcji-i-nr-seryjny-pomp-wtryskowych-vp44-i-vp30/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75007-nieszczelno%C5%9B%C4%87-uk%C5%82adu-paliwowego/#findComment-627527 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jihn Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Ja mam to samo. Odpala od strzała, a po 5-10 sekundach gaśnie i trzeba kręcić z 5-10 sekund. Akurat objawiło mi się tej zimy, gdzieś się zapowietrza . Prawdopodobnie uszczelka pod pokrywą od filtra. W tamtym roku wymieniałem filtr na jakiś badziew firmy KRAFT i chyba te uszczelki są słabe. Pewnie od zimna albo się obkurczyła, albo sparciała i popękała. Zobaczymy co będzie jak się zrobi cieplej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75007-nieszczelno%C5%9B%C4%87-uk%C5%82adu-paliwowego/#findComment-628355 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.