Skocz do zawartości

Astra H 1.9CDTI 100KM brak doładowania - brak błędów na desce , pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

Gość kinek224

Witam Wszystkich serdecznie

Witam Wszystkich serdecznie

 

Jestem posiadaczem Astry z 2006 roku 1,9 CDTI 100 KM

Niestety od samego początku są z nim problemy , ale o tym później

 

W samochodzie wymieniłem już chyba wszystko co może mieć wpływ na turbo :

 

- nowa turbina i gruszka turbo

- nowy czujnik podciśnienia

- nowy czujnik doładowania turbo

- nowe wężyki podciśnienia

- nowa pompa podciśnienia

- usunięty i wprogramowany EGR

- DPF sprawny , działa normalnie

- nowa uszczelka kolektora wydechowego + wszystkie uszczelki z tym związane

 

 

Auto po odpaleniu wkręca się na max 3200 obrotów , nie ma mocy , komputer nie wskazuje żadnych błędów

Pomocy , już tyle kasy wpakowałem w ten samochód wpakowałem i dalej nic :(

co może być powodem takie zachowania mojego auta

Pozdrawiam i liczę na jakieś podpowiedzi

 

 

 

Gość kinek224

 

Witam Wszystkich ponownie

 

Problem rozwiązany w 100% auto chodzi jak nowe, wymieniłem przepustnicę na nowa, stara była zalana olejem i się przycinała .

Po wymianie autko śmiga jak nowe : SMILE :

Pozdrawiam Wszystkich

 

  • 1 miesiąc temu...

Witam Wszystkich ponownie

Problem powrócił :(

 

Raz autko jeździ normalnie a raz wchodzi w tryb awaryjny max 3000 obrotów, brak jakiegokolwiek błędu....

Nie mam już siły do tego auta

Czy ma ktoś jakieś pomysły co może być przyczyną ???

Pozdrawiam

 

  • 2 tygodnie później...

Jeśli błędu nie ma to wszystkie podzespoły są sterowane i wysterowywane, czyli błędu nie ma bo dany element dostał inpuls i spełnił swoją rolę tylko czy fizycznie się to dzieje,czy połączenia,wężyki itp działają i za ich pomocą czy wszystko dzieje się dalej.Nie sądzę aby ktoś jednoznacznie napisał to jest "TO"

Może jakiś interfejs masz kiepski....

 

Witam,

Jeżeli nie ma usterek w sterowniku, to zostaje jedynie zrobie konkretnej diagnostyki.

 

Trzeba podpiąć pod kompa i obserwować dane rzeczywiste: dawka paliwa, dawka powietrza, ciśnienie doładowania, położenie pedału gazu...

 

Weż auto na jazdę z podpiętym kompem i zrób mu tzw. test pełnego obciążenia. Np na 3 biegu jadąc pod górkę nacisnąć do oporu gaz i obserwować jak

zmieniają się parametry które ci napisałem powyżej.

 

  • 4 tygodnie później...
Gość ocrmind

No niestety, ktoś wyprogramowal egr razem z połowa tablicy błędów. Diagnoza takiego auta to istny koszmar. To samo często tyczy się dpf. POtem jak coś nie halo to można sobie szukać i szukac. Ja bym szczerze powiedziawszy w grał ori program i poczekał na usterkę ponownie. Zanim jednak pójdziesz w koszta, sprawdź działanie klap wirowych oraz ponownie przepustnicy. Oba te elementy wprowadzają samochód w tryb serwisowy (brak doładowania, max obroty 3200)...

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności