Gość iMoCks Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 (edytowane) Wczoraj zapalil mi sie blad code 84 i auto stracilo swoje moce. Moj op-com jeszcze do mnie nie dotarl a kabel kolegi jest zbyt stary i nie obsluguje aut powyzej 2010 roku. Del-phi nie pokazal zadnych bledow ale po sprawdzeniu cisnienia turbiny przy stopniowym dodawaniu gazu wartosc cisnienia z 88kPa rosla do 135-141kPa po czym bardzo spadala mimo dalszego dociskania pedalu gazu. I teraz pytanie. Czy bedzie to wina czujnika cisnienia czy usterki mozna doszukiwac sie jeszcze w innym miejscu? Edytowane 2 Marca 2016 przez iMoCks   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75313-meriva-17-cdti-130km-problemy-z-cisnieniem-turbiny/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaslo Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Ciśnienie spada jak turbo nie pompuje, podłącz komputer zobacz jakie masz błędy i parametry podczas jazdy autem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75313-meriva-17-cdti-130km-problemy-z-cisnieniem-turbiny/#findComment-626165 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iMoCks Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Ciśnienie spada jak turbo nie pompuje, podłącz komputer zobacz jakie masz błędy i parametry podczas jazdy autem. Niestety nie mam dostępu do komputera o czym napisałem wyżej. Kolegi kabel nie obsługuje modeli po 2010 roku a mój najnowszy jeszcze nie dotarł. A za diagnostykę w ASO 200 GBP płacił nie będę. Jutro będę miał szanse się podpiąć i na 100% to zrobię. jak widze wartosc 88 kpa to juz widze ze map sensor walniety albo polaczenie ma opor chyba ze jestes 1100m n.p.m Nie no aż na takiej wysokości nie jestem. A jakie powinno być aby można było powiedzieć, że jest w normie? Chodzi o ciśnienie bez dociskania pedału gazu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75313-meriva-17-cdti-130km-problemy-z-cisnieniem-turbiny/#findComment-626193 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iMoCks Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Czujnik wymieniłem, błędy pokasowane. Niestety po przejechaniu kilku km błąd się pojawił ponownie i moc uciekła. Po zgaszeniu i odpaleniu po kilku minutach błąd zniknął i pojawił sie po przejechaniu kilometra.Czujnik założyłem jakis no-name bo nie miałem nigdzie dostepnego oryginału Boscha.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75313-meriva-17-cdti-130km-problemy-z-cisnieniem-turbiny/#findComment-626330 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iMoCks Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 (edytowane) Zmienilem czujnik na oryginalny. EGR, dolot i przewody poczyszczone. Cisnienie ciagle 85-88kPa bez dodawania gazu, po dodaniu gazu cisnienie rownomiernie rosnie i nie ma skokow ale blad nadal sie pokazuje. Jakies inne sugestie? Edytowane 6 Marca 2016 przez iMoCks   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75313-meriva-17-cdti-130km-problemy-z-cisnieniem-turbiny/#findComment-626688 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iMoCks Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Znalazłem zależność pokazywania się błędu, może to kogoś ukierunkuje. Błąd pojawia się gdy temperatura na wskaźniku pokazuje w granicach 90 stopni. Jak auto postoi i ostygnie, to błąd znika i nie pojawia się do momentu osiągnięcia wyżej wymienionej wartości temperatury.Mi już ręce opadają, żaden komputer nie pokazuje błędów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75313-meriva-17-cdti-130km-problemy-z-cisnieniem-turbiny/#findComment-626891 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.