Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość fryta77

Witam forumowiczów.

Mam taki problem jak w temacie, podczas przyspieszania ściąga Merę w lewo. Jeżeli jadę na luzie, hamując silnikiem bądź nie przyspieszam problem nie występuje. Na przeglądzie zawieszenie perfect. Mam dwa komplety kół i na każdych to samo. Może jest jakiś problem w poduszkach silnika, skrzyni? Rano przy wyjeździe z garażu i skręconych kołach potrafi trochę pobujać silnikiem...

Z góry dziekuję za sugestie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/75325-meriva-a-16-16v-twinport-%C5%9Bci%C4%85ga-przy-przyspieszaniu/
Udostępnij na innych stronach

Gość Mixmich

U mnie przy przyspieszaniu lekko ściągało w lewo a przy hamowaniu w prawo. Na SKP zero luzów, dopiero u mechanika po zdjęciu wahaczy okazały się 2 tuleje z delikatnym luzem. Możesz sprawdzić poduszki amortyzatora. Po wymianie polecam zrobić geometrię.

 

Gość fryta77

Przerabiałem identyczny temat niedawno,masz problem z przegubem napędowym

Rozumiem, że chodzi o przegub wewnętrzny? Zewnętrzne nie trzeszczą, wszystko wydaje się ok.

 

nie bardzo kumam

jak uszkodzony przegub ma dzialac na sciaganie

nie kreci sie ani wolniej ani szybciej nawet jak jest uszkodzony

za to odpowiada mechanizm roznicowy w skrzyni

 

zeby nie bylo

tez przerabialem w swoim oplu uszkodzony przegub wewnetrzny

i jedyne co czulem to ze szarpie jak ostro przyspieszam

a nie ze sciaga

 

Gość piotrektrol

Takie objawy daje najczęściej wywalona tuleja wachacza dolnego. Może kiedyś ktoś wymienił tylko z jednej strony i teraz różnią się sztywnością. Spróbuj zaciągnąć ręczny i próbować ruszać a druga osoba niech obserwuje czy prawe koło nie przesuwa się zbyt mocno do przodu. Jeśli tak to wywalona tuleja. Najczęściej tylna.

 

Gość fryta77

Takie objawy daje najczęściej wywalona tuleja wachacza dolnego. Może kiedyś ktoś wymienił tylko z jednej strony i teraz różnią się sztywnością. Spróbuj zaciągnąć ręczny i próbować ruszać a druga osoba niech obserwuje czy prawe koło nie przesuwa się zbyt mocno do przodu. Jeśli tak to wywalona tuleja. Najczęściej tylna.

Też obstawiałem tuleje, natomiast na przeglądzie poprosiłem o dokładną diagnozę i mechanik powiedział, że tuleja wygląda w porządku. Może tak jak mówisz, wymieniona jedna i są różnice w sztywności. Koszt tulei nieporażający, ciekawe ile wymiana.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności