Gość herbu Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Witam Mam lekko zadrapany błotnik w swojej Corsie D. Myślałem nad opcją, żeby to pomalować, ale nie wiem, czy nie lepiej wyjdzie wymiana na używany oryginał w tym samym kolorze. Odpada wtedy lakierowanie, a całe nadwozie pozostaje w oryginalnym lakierze (jak do tej pory). O ile znalezienie odpowiedniego błotnika nie jest problemem, o tyle zastanawiam się, czy dużo pracy jest z jego wymianą i czy czekają na mnie jakieś niespodzianki. W kilku autach już robiłem taką operację, ale nigdy w Corsie D. Może ktoś już coś takiego wykonał o podzieli się wiedzą? Szczególnie zastanawia mnie ta trójkątna szybka...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75355-corsa-d-demonta%C5%BC-b%C5%82otnika/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość herbu Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 skoro lekko zadrapany jestes raczej idealistą No czy lekko, to zależy - dla jednego lekko, dla innego bardzo Kilka większych rys przy zderzaku jest i niestety są one widoczne, nawet z daleka. Więc razi mnie to i to dość mocno a z doswiadczenia wiem ze lepsze jest wrogiem dobrego Z tym zgodzę się w 100% z doborem koloru roznie bywa nie jest regola ze ten sam nr lakieru zadowoli oko w rzeczywistosci bo inaczej blodnik w kolorze wyglada w rece a inaczej na swoim miejscu Raczej nie powinno być gorzej niż dobierając kolor do lakierowania - przekładałem już błotnik w 20 letnim aucie (oczywiście nr lakieru się zgadzał) i pasowało idealnie. Wiec kolorem raczej się nie przejmuję, zważywszy że auto ma raptem 5 lat, więc jeszcze lakier nie zdążył wyblaknąć na słońcu, czy zmienić kolor z innego powodu a demontaz nie wprowadzam w blad ale sadze ze plug$play To na pewno, ale interesuje mnie to gdzie szukać śrub, ile ich jest, no i co z trójkątną szybą ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75355-corsa-d-demonta%C5%BC-b%C5%82otnika/#findComment-626558 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mixmich Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Przełożenie błotnika nie powinno sprawiać problemów, kluczowe jest tylko oznaczenie wcześniej dokładnego położenia śrub. Kupować części blacharskie radzę kupować osobiście, wtedy na miejscu ocenisz, czy odcienie się zgrywają prawidłowo i sprawdzisz na żywo, czy nie jest w gorszym stanie od tego aktualnie na aucie. Pamiętaj, że lakier z czasem płowieje i inaczej będzie wyglądać auto garażowane od parkującego pod chmurką. Szukałem niedawno zderzaka przedniego i sporo czasu poświęciłem na znalezienie niełatanego elementu z nieuszkodzonymi uchwytami, ale z błotnikami jest łatwiej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75355-corsa-d-demonta%C5%BC-b%C5%82otnika/#findComment-626583 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość herbu Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 No dobra, a co z tą trójkątna szybką?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75355-corsa-d-demonta%C5%BC-b%C5%82otnika/#findComment-626752 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Wymieniałem rok temu błotnik bo miałem lekko przytarty. Opłaca się kupić w kolorze nadwozia. Z kolorem i wymianą niema problemu. Trzeba się na gimnastykować z jedną śrubą pod szybą trójkątną ale tak to łatwa sprawa. W 2h na spokojnie jesteś wstanie wymienić błotnik.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75355-corsa-d-demonta%C5%BC-b%C5%82otnika/#findComment-626873 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karolo333 Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Kolego napisz jak najprościej odkręcić tą śrubkę pod trójkątną szybką.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75355-corsa-d-demonta%C5%BC-b%C5%82otnika/#findComment-627215 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karolo333 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 dzięki wszystkim za podpowiedz- temat rozwiązałem .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75355-corsa-d-demonta%C5%BC-b%C5%82otnika/#findComment-627620 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 może napisz dla potomnych jak rozwiązałeś?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75355-corsa-d-demonta%C5%BC-b%C5%82otnika/#findComment-627690 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Norrac Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 dzięki wszystkim za podpowiedz- temat rozwiązałem . Możesz podzielić się rozwiązaniem? Mam ten sam problem w Corsie E i nie ukrywam, że wolałbym uniknąć wycinania szybki Swoją drogą GM potrafi, osiem śrub mocujących i jedna jedyna umieszczona w tak irytujący sposób.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/75355-corsa-d-demonta%C5%BC-b%C5%82otnika/#findComment-662190 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.