Gość Anonymous Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 W tym silniku (X17DTL) jest tylko selenoid EGR. Turbo nie jest sterowane przez EDC.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7563-egr-w-17td-z-1999r/page/3/#findComment-288916 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 bardzo mozliwe, nie znam na pamięć wszystkich silników opla   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7563-egr-w-17td-z-1999r/page/3/#findComment-288910 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 nie znam na pamięć wszystkich silników opla Tak jak ja Chciałem tylko dodać małe sprostowanie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7563-egr-w-17td-z-1999r/page/3/#findComment-288906 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Witam wszystkich a myślał ktoś o zastąpieniu egr na jakiś symulator bo jest to możliwe i zastanawiam się nad tym.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7563-egr-w-17td-z-1999r/page/3/#findComment-288784 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Ja o tym myślę i próbowałem od dawna ale... Nie wiem jak w astrze F (pewnie spokojnie można zaślepić) ale w astrze G będzie wywalać check, potrzebna jest modyfikacja softu niestety Ale do dziś nie wiem na jakiej podstawie ECU wykrywa że zaślepiłem EGR   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7563-egr-w-17td-z-1999r/page/3/#findComment-288782 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Hmmm w silnikach benzynowych wypuszczanych na specyficzne rynki gdzie sa niskie normy emisji spalin nie montuje sie EGRów i jest do nich "wszczepiony" odpowiedni soft. Morze w przypadku diesli jest podobnie. Osobiście nie spotkałem sie z takim rozwiązaniem dla silnika o którym piszemy, ale morze warto było by o tym pomyśleć. Wtedy wystarczyło by zablokować zawór w pozycji zamkniętej i odpiąć podciśnienie. Na zawsze zniknęły by problemy z tym podzespołem. [ Dodano: Sob Lut 09, 2008 10:02 ] Ale na pewno da się wykryć i naprawić właściwą usterkę więc szukajmy dalej a nie wchodzimy w jakieś rozwiązania alternatywne.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7563-egr-w-17td-z-1999r/page/3/#findComment-288778 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 witam złożyłem już pompę vacu i teraz jak ściągnięty wężyk przyłożę do palca to czuję pożądne podciśnienie , reasumując mam założony nowy zaworek sterującu główny zawór egr , sam zawór egr ( grzybek ) oraz pompę vcacu po regeneracjii , oczywiście przewody podciśnienia również zmieniłem przy okazjii ,a tu jak check świecił tak świeci dalej , aha zapomniałbym jeszcze przepływomierz zmieniłem na nowy . Może ktoś wiec co jeszcze może powodować błąd P0400 , może gdzieś jest jakiś czójnik który mógł się uszkodzić ?? Proszę jeszcze o jakieś podpowiedzi bo ręce mi już opadają i za niedługo pewnie się poddam i pojadę do serwisu opla   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7563-egr-w-17td-z-1999r/page/3/#findComment-288319 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Tylko nie do servisu opla kolego skasują Cię na maxa. Ciężki trochę ten Twój przypadek, niby wszystko sprawne a check się pali Przychodzi mi jedna myśl jak na razie, mało prawdopodobne ale może warto sprawdzić, mianowicie może wcześniejszy właściciel zaślepił EGR czyli wstawił blaszkę miedzy tą rurkę która łączy kolektor wydechowy z ssącym. U mnie po zaślepieniu wywalało błąd EGRu, a jak tylko wymontowałem zaślepkę to błędu nie wykazywał. Nic więcej mi do głowy nie przychodzi na razie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7563-egr-w-17td-z-1999r/page/3/#findComment-288303 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 kolego VALDEE a może się orientujesz czy obrócenie dekielka od pompy vacuu tak jak proponuje to kolega kris688 z tego tematu http://forum.opel24.com/astra-ii-17-dtl-model-2000-zawor-egr-vt5017,20.htm nie spowoduje uszkodzenia pompy , bo w tymk dekielku jest takie wyżłobienie w kształcie litery L któro normalnie znajduje się na wprot wałka pompki , czy tamtędy się nie przedostaje czasami olej do smarowania pompki ?? , bo ja jeszcze nie obracałem tego dekielka ,a przewód o którym piszesz post wyżej zaraz postaram się sprawdzić , dzięki za zainteresowanie tematem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7563-egr-w-17td-z-1999r/page/3/#findComment-288252 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Skoro piszesz powyżej, że jak przytykasz palcem i czujesz porządne podciśnienie to rozumiem że oleju też nie wypycha, to znaczy że z pompą jest wszystko ok, więc raczej nie ma sensu obracać tego dekielka chyba, że zacznie wypychać olej. Ja tego patentu nie stosowałem ale jak mi pompa zacznie pluć olejem to sprawdzę na własnej skórze czy to pomaga. W sumie nie masz nic do stracenia możesz spróbować obrócić, 3 śrubki i heja dużo roboty niema. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7563-egr-w-17td-z-1999r/page/3/#findComment-288238 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.