Gość Anonymous Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Witam Czytałem w innym poście, że zdarza się, że nieorginalne przepływomierze nieprawidłowo podają dane do komputera, a z tego co piszesz to wymieniałeś przepływomierz. Spróbuj podmienić przepływkę na orginalną. Wszystko masz sprawne to spróbuj tego rozwiązania, bo widzę że wszyscy ręce rozkładają . Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7563-egr-w-17td-z-1999r/page/5/#findComment-286623 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 witam witam miałem napisać dopiero jak skończy mi mechanik robić autko , ale faktycznie kolega sonczyk faktycznie chyba będzie miał rację , bo mój mechanik zmienił właśnie dzisiaj mi przepływkę , po wcześniejszym sprawdzeniu pozostałych podzespołów czyli egr-a , zaworka sterującego i pompy vacum i przez cały dzisiejszy dzień jeździłem swoją asterką i nie pojawił się ani razu check , niestety zabrał mi tą przepływkę bo z innej asterki mi ją wstawił na próbę i zamówił mi z bosha teraz przepływomierz na jutro . ńie przypuszczałbym że nowa przepływką którą wymieniłem na samym początku okaże się wszystkiemu winna , ale to był tani zamiennik i po raz kolejny okazało się że tanie to nie zawsze znaczy dobre . Orginalny przepływomierz w sklepie powiedzieli że 1500zł ale mechanik zamówił z bosha i mówił że to też dobre powinno być ,ale może koledzy coś powiedzą czy częsci bosha są dobre czy lepiej kupić z pier burga za 1500zł ?? PO ZAłOżENIU PRZEPłYWKI Z BOSHA CHECK SIę JUż NIE POJAWIł. ZROBIłEM JUż NA NIEJ 2000KM I SILNICZEK TERAZ DOPIERO CHODZI SOBIE JAK TRZEBA. NIE WIEM TYLKO CZY NIE ZA DUżO PALI BO NA TRASIE BEZ SZALEńSTWA ( 90-120KM/H ) PALI OKOłO 6L/100KM ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7563-egr-w-17td-z-1999r/page/5/#findComment-286618 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 W moim przypadku check engine zniknął na dwa tygodnie (~1.000km) po wykonaniu wskazówek krissa (oczyszczenie przewodów i zawórów, obróciłem kołpak z króćcem). ostatnio znowu sie zaczęło - norma to momenty wyprzedzania na 4 i 5 (podczas przyśpieszania). Na trasie tak mnie to wk...wiło, że zdjąłem przewód z grzybka. Asterix stał się bardziej czuły na nisich obrotach, ale.. nie było już pomarańczowego przekleństwa. Niestety było ok tylko przez 50km i CHECK znów zaczął się zapalać Najczęściej pojawia się podczas naciśnięcia gazu na 4 i 5. Pomaga odpuszcenie gazu i po 1-2 sekundach jest OK. Aż do następnego razu... jeszcze nie mam inforamcji o spalaniu. Czy może to być uszkodzona sonda lambda? [gruzin73] o jakim przepływomierzu mówisz? Chodzi o powietrze wlotowe? A 6L/100 to super wynik - u mnie 6,1L miałem na trasie, predkość max 110, max2,5k-2,7k obr/min.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7563-egr-w-17td-z-1999r/page/5/#findComment-278944 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Czy może to być uszkodzona sonda lambda?jeśli mówisz o X17DTL to tam niema sondy. uzupełnij profil.Jeśli masz widocznie mniejsze przyśpieszenie na 4 i 5 biegu może być winny przepływomierz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7563-egr-w-17td-z-1999r/page/5/#findComment-278937 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Valdee: jeśli X1,7TDL oznacza silnik Opla, to uaktualniam w tej chwili (czy mogę prosić o potwiwerdzenie na PW). Po prawdzie zjawisko jest bardzo podobne do tego, co występowało przed przeczyczeszceniem elementów instalacji podciśnienia (przyśpieszenie "dławi się"), ale różnicą jest to , że po zapaleniu "check eng" auto baaaaardzo powoli (ale jednak) nabiera obrotów i prędkości. Poprzednio było to 90km/h teraz wykręciłem 115km/h (i skończyła się prosta). Hmmm, pojezdże jeszcze kilka dni i poobserwuję zjawisko. A co do przepływomierza (głośno myślę) - czemu miałem 2 tygodnie spokoju po oczyszczeniu instal. podciśnienia? Czy chodzi o przepływomierz powietrza? Czy wymiana filtra powietrza silnika na czysty (znów głosno myślę) może miec coś wspólnego z tym zjawiskiem (objawy wystąpiły po ~5 dniach (200km) od jego wymiany? 2008.03.27 - aktualizacja Docisnąłem, obstukałem połączenia na przepływomierzu powietrza i czujniku sprężu - przejechałem na razie kilkadziesiąt km - żadnych pomarańczowych kontrolek. Zobaczymy co będzie rano, po przymrozku... 2008.04.03 Niestety, pomarańćzowa franca dalej się zapala. Regułą jest to że zapala sie przy mocniejszym naciśnięciu gazu i gdy jest chłodniej (poniżej 5-7stC). Znika gdy wrzucę na luz, lub pedał gazu jest lekko wciśniety, Dodatkowo namierzyłem nieszczelność chłodnicy powietrza i fakt, że w przewodzie do tej chłodnicy cieknie sobie olej. PS.: Zawór egr cały czas odłączony.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7563-egr-w-17td-z-1999r/page/5/#findComment-278922 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Jeśli chodzi o przepływomierz to objawy są podobne jak przy niesprawnym zaworze EGR i nawet mogą powodować ten sam błąd P0400   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7563-egr-w-17td-z-1999r/page/5/#findComment-278920 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 no dobra.... mnie dopadlo znow... ten sam problem te same objawy... byly 2 miesiace spokoju co daje prawie 3kkm wiec zaczalem od poczatku i odkrecilem (przekrecona juz) oslone pompy vac i znow wylal sie z tamtad olej.. ale nie pomoglo... wiec wyjalem sam EGR.. chodzi lekko ale wypompowalem z niego sporo oleju... ten zabieg pomogl... wiec teraz pytanie: skad bierze sie olej w pompie vac? spodziewam sie ze puszcza jakis uszczelniacz przy walku rozrzadu... no bo skad? i jak sobie z tym poradzic... pytanie 2: czy przypadkiem olej nie dostaje sie do serwa i nie zanieczyszcza plynu hamulcowego?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7563-egr-w-17td-z-1999r/page/5/#findComment-277775 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 A jak jest u Ciebie z selenoidem EGR? Czy mozesz wdmuchiwac i wciagac powietrze ustami w krućce VAC i OUT przy tym zaworze na zgaszonym silniku? Ja mogę a nie wiem czy to normalne?Tak jakby selenoid w srodku byl pusty. Check sie u mnie nie pali.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7563-egr-w-17td-z-1999r/page/5/#findComment-277675 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 hihi... nie wiem boje sie sprawdzic bo spodziewam sie tam oleju skoro byl w EGR i w pompie vac... http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/tongue.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7563-egr-w-17td-z-1999r/page/5/#findComment-277520 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 hihi... nie wiem boje sie sprawdzic bo spodziewam sie tam oleju skoro byl w EGR i w pompie vac... No to chyba tym bardziej powinnieneś sprawdzic! U mnie tam bylo parę kropel więc go wydmuchałem. Zakladasz wężyk na jeden pożniej drugi kruciec i dmuchasz. Prosta sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7563-egr-w-17td-z-1999r/page/5/#findComment-277411 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.