Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam!

Ja kupiłem na Allegro za ok. 140zł z przesyłką. Chodzi świetnie tylko kupa roboty z wymianą. Jeśli ktoś jest zainteresowany to prosz o kontakt,a dam namiary na sklep!

Pozdrawiam!!!

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7652-przygasanie-%C5%9Bwiate%C5%82-spadek-napi%C4%99cia/page/3/#findComment-278807
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam kolegow tez mam problem z mruganiem swiatel mysle ze to regulator napiecia.Jakie powinno byc ladowanie, umnie bez obciazenia jest 13,7V a z obciazeniem 13,5V .Alternator Bosch 100A.Wie ktos ile taki regulator moze kosztowac i czy wymieniac sam regulator czy razem z diodami?

 

 

Witam ponownie.Wymienilem caly alternatorktory byl sprawdzony ladowanie na stole14,5v po zamontowaniu do autazas to samo 13,5v.Moze ktos wie co to moze byc? Z gory dziekuje i pozdrawiam

 

 

Ładowanie opanowane przyczyna slaby styk kabel + z klema akumulatora.Kabel wlozony razem z izolacja w kleme i zcisniety wada fabryczna .Ale mruganie swiatel pozostalo ,jak sie rozgrzeje to jest ok.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7652-przygasanie-%C5%9Bwiate%C5%82-spadek-napi%C4%99cia/page/3/#findComment-277320
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous

Witam koledzy mój problem to alternator astra 1,6 rok 98 z klimom najpierw zapaliła się kontrolka ładowania i nie gasła nawet przy wyłączonym silniku i wyjętym kluczyku przeczyściłem przewody aku i po przegazowaniu zapaliła się mocniej i zgasła myślałem że problem z głowy ale okazało się ze kontrolka zgasła na dobre a alternator prądu nie podaje bo po niedługim czasie padł akumulator proszę o radę czy wymienić wystarczy szczotki ,czy regulator czy może to być jeszcze coś innego?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7652-przygasanie-%C5%9Bwiate%C5%82-spadek-napi%C4%99cia/page/3/#findComment-268155
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
Gość Anonymous

Witam wszystkich

Ja również mam problem z mrugającymi światłami. Już raz dałem się namówić na wymianę napinacza paska alternatora, ale to nic nie dało. Na wolnych obrotach napięcie skacze od 13.7 do 14.3 V, przy 1700 rpm mruganie ustaje i napięcie wynosi równiutko 14 V. Mam zamiar wymienić regulator napięcia, ale mechanik powiedział, że to zależy czy obroty silnika są brane z alternatora czy nie i musiałby to sprawdzić. Orientuje się ktoś w cenach takiego regulatora? Mój model Opelka to Corsa C 1.7 DI.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7652-przygasanie-%C5%9Bwiate%C5%82-spadek-napi%C4%99cia/page/3/#findComment-197293
Udostępnij na innych stronach

Gość kristoff

Zmień mechanika jak ci takie głupoty opowiada za utrzymywania napięcia odpowiada regulator a jeśli kontrolka świeci to możne dojść szczotka lub prostownik czyli jakaś dioda walnięta, ale bez rozebrania, rozlutowania prostownika nie sprawdzisz tego a szczotka to raczej zobaczysz że jest krótka będzie okopcona na styku z pierścieniem ślizgowym, no i pierścień tez będzie okopcony.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7652-przygasanie-%C5%9Bwiate%C5%82-spadek-napi%C4%99cia/page/3/#findComment-197236
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
Gość Krzysiek_rz

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem pierwszy raz na forum pomimo że Zośkę mam prawie od roku. Mam problem a mianowicie przygazsające a bardziej "falujące" światła i zegary na zimnym silniku (na ciepłym jest ok).

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7652-przygasanie-%C5%9Bwiate%C5%82-spadek-napi%C4%99cia/page/3/#findComment-128540
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek_rz

Witam wszystkich ponownie (coś mi się wpis urwał) Do poprzedniego wpisu dodam: gdzieś pod koniec pażdziernika, jak spadły temperatury zaczęłą mi się zapalać kontrolka samochodzika z kluczykiem na zimnym silniku - po krótkim rozgrzaniu silnika kontrolka gasła. Poczatkiem listopada w trakcie pierwszych przymrozków zośka stała jakieś 10 h pod pracą na lekkim mrozie -2 st C i maiła wielkie problemy z odpaleniem (oczywiście kontrolka zaświeciłą się). Zaraz po tym zdarzeniu pojechałem prosto do ASO i tam postaili diagnozę świece żarowe nr 1 3 i 4 ledwo ledwo działają , świeca nr 2 padnięta. Na miejscu wymienili mi świecę nr 1 i powiedzieli zę pozostałe są zapieczone i z racji pużnej pory (godzina 20 z minutami) nie będą sie za to brać. Zalecili mi aby je czymś polewać (nafta lub WD40) i delikatnie próbować samemu i tak właśnie czynię przez 5 dzień z rzędu (polewam) tylko że towazyszy temu jeszcze jeden problem a mianowicie mrugające światła, zakładam że (po analizie forum) że problemy znikną po wymianie świec. W tym tygodniu wybieram się do zaprzyjaźnionego mechanika na "próbe" wymiany pozostałych świec - co będzie dalej postaram się napisać na forum

 

[ Dodano: Wto Lis 10, 2009 10:14 ]

Witam ponownie wszystkich.

Wczoraj wymieniłem pozostałe 3 świece żarowe. Dwa dni polewałem naftą (w Castoramie kupiłem taką do lamp) ale w pracy po dyskusji (sami budowlańcy więć dorada mogła być średnio trafiona :? )zacząłem stosowac WD 40. I tak przez kolejne 3 a własciwie 4 dni. Wczoraj rozkreciłem co trzeba było (podglądnąłem w ASO) i dobrałem sie delikatnie do świec. Klucz nasadowy z ronczką jak śrubokret i delikatnie aby nie przesadzić i nie urwać. Świece nr 2 i 4 poszły dość gładko natomiast 3 siedziała opornie, ale i ona puściła. Wszystkie po jakieś 1 do 1,5 obrotu i coś je zaczynało dalej blokować, to dostawały WD40 i powoli krok do przadu, krok do tyłu aż puściuły. Świece wymieniłem i problkem z kontrolki z samochodzikiem znikł a razem z nim mrugające światła na zimnym silniku. Dzisiaja rano w garażu przy temp +9,5 st zośka odpaliła ładnie, kontrolka zgasła równo z odpalaniem i światła nie migają (a wcześniej przy około + 12 st były te problemy). po przejechani jakieś 1,5 km pod przedszkolem przy temp +6,0 st odpaliła ponownie dobrze i narzzie działa bez zarzytów. Zobaczymy co bedzie dalej jak spadną temperatury

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7652-przygasanie-%C5%9Bwiate%C5%82-spadek-napi%C4%99cia/page/3/#findComment-128532
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ja mam taki problem, że jak włączę kierunkowskazy to niezależnie czy silnik jest ciepły czy zimny miga podświetlenie licznika likometrów - jak kierunkowskaz się zaświeci to podświetlenie przygasa i na odwrót.

Co może być tego przyczyną?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7652-przygasanie-%C5%9Bwiate%C5%82-spadek-napi%C4%99cia/page/3/#findComment-126260
Udostępnij na innych stronach

witam,

u mnie problem jest podobny. Po włączeniu silnika na wolnych obrotach migają mi wszystkie światła i podświetlenie w środku. Nie wiem kompletnie co to jest. Świece nowe, napięcie na akumulatorze sprawdzone wszystko ok, masa z aku i z silnika też ok. Jak silnik się rozgrzeje i są wyższe obroty to wszystko ustaje. Może jakiś geniusz wie co to :mrgreen::beer: Wkurza to strasznie HELP!!!

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7652-przygasanie-%C5%9Bwiate%C5%82-spadek-napi%C4%99cia/page/3/#findComment-123965
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności