Gość macieek Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Witam. Posiadam astrę II 2002 rok 1.7 DTI Isuzu i mam następujący problem. Auto pewnego razu zgasło na skrzyżowaniu (było mało paliwa, lecz nie wiem czy pustka), zostało zatankowane, lecz nie odpaliło więc zalałem filtr paliwa ropą - także bez efektu. Na kable, popych też próbowałem. Doszukałem się, że może być to problem sterownika pompy wtryskowej, zdemontowałem go i jedna kostka była wilgotna od ropy. Po otworzeniu sterownika zobaczyłem, że klej na płytce jest jak galareta, ścieżki były przerwane.. wymieniłem więc sterownik (z takimi samymi numerami), po czym jedyną zmianą było to, że kontrolka klucza nie świeci, tylko miga. Z racji, że osłona pod kierownicą widać była rozkręcana, jeden kierunek nie zawsze odbijał, raz nie chciał odpalić, dopiero po ponownym włożeniu kluczyka dał radę, stwierdziłem, że może CIM padł (skoro było tam grzebane, to pewnie ktoś miał z tym problem). W związku z tym jest kilka pytań: jak zdemontować CIM? Czy w przypadku, gdy przelutowanie CIMa nie pomoże, musi być zastąpiony na taki z identycznym numerem? (czytałem, że tylko w przypadku aut z ESP ma to znaczenie). Jakie elementy warto jeszcze sprawdzić? Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77445-astra-g-problem-z-cimem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 CIMa to nie posiadasz, a kontrolka mruga bo immo daje znać że sterownik nie sparowany.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77445-astra-g-problem-z-cimem/#findComment-644782 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macieek Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Sterownik pompy? właśnie co do tego nie mogłem się doczytać jakieś know-how?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77445-astra-g-problem-z-cimem/#findComment-644783 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Przecież napisałeś że wymieniłeś sterownik pompy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77445-astra-g-problem-z-cimem/#findComment-644792 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macieek Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 tak, ale napisałeś o jego sparowaniu więc czym to wykonać?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77445-astra-g-problem-z-cimem/#findComment-644793 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Nigdy nie słyszałeś że jak się zmienia sterownik to z tego samego auta trzeba mieć też pętle i kostkę immo. Teraz tam gdzie kupowałeś sterownik pytaj o pozostałe elementy lub szukaj magika co potrafi to ogarnąć bez kodów carpass.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77445-astra-g-problem-z-cimem/#findComment-644824 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drahe Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 tak, ale napisałeś o jego sparowaniu więc czym to wykonać? Potrzebujesz kod security od swojego samochodu kod z nowego sterownika (chyba że jest zresetowany ale wątpię) oraz interfejs diagnostyczny np Opcom I oczywiście wiedzę jak to zrobić   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/77445-astra-g-problem-z-cimem/#findComment-644831 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.