Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jak już napisałem w temacie, podczas ostrych zakrętów, branych z dużą prędkością na kierownicę przenosi się pojedynczy stuk - np. podczas zjazdu na rondzie, wjazdu w boczną ulicę. Gdy takie zakręty biorę powoli lub kręcę kierownicą w stojąc miejscu to wszystko jest w porządku. Na zakrętach na trasie również nigdy nic nie zastukało.

Byłem dzisiaj na diagnostyce, sprawdzili przednie zawieszenie i znaleźli tylko drążek kierowniczy - został wymieniony, jednak problem pozostał nadal. Przy wymianie drążka spod osłony wyciekł olej do wspomagania z przekładni, po czym zasugerowano mi, że maglownica jest nieszczelna i w najbliższym czasie trzeba zastanowić się nad jej regeneracją (płynu do wspomagania nie dolewałem nigdy a kontroluje wszystkie płyny do jakiś).

Przeguby wewnętrzne raczej wykluczam, ponieważ nie ma drgań podczas jazdy, nawet z dużą autostradową prędkością a przy gwałtownym ruszaniu nic nie stuka - aczkolwiek jeżeli jestem w błędzie to niech mnie ktoś z niego wyprowadzi ;)

Zatem sugerując się tym wyciekiem płynu podczas jazdy, czy stukanie może pochodzić właśnie z uszkodzonej maglownicy? Miał ktoś podobny przypadek?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77655-stuk-na-kierownicy-przy-ostrym-skr%C4%99cie/
Udostępnij na innych stronach

Jazda z czymś takim wchodzi w grę? Oprócz tych stuków nie ma żadnych innych objawów, a najbliższych dniach mam do przejechania niemałą trasę i raczej nie ma szans by ktoś mi to na dniach zrobił...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77655-stuk-na-kierownicy-przy-ostrym-skr%C4%99cie/#findComment-646595
Udostępnij na innych stronach

Gdzie regenerowałeś ? Jaki koszt ? Z Wyciągnięciem czy dostarczyłeś wyciągniętą ? Jaki zakres robót został przy niej wykonany ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77655-stuk-na-kierownicy-przy-ostrym-skr%C4%99cie/#findComment-646955
Udostępnij na innych stronach

Tychy - BROCAR. Regeneracja w zewnętrznej firmie, koszt samej regeneracji to 750zł (gwarancja rok). Wyciąganie 360zł, geometria 90zł, plus jeszcze kilka innych elementów takich jak osłony końcówek drążków, olej do przekładni etc.
W okolicy było jeszcze kilka innych konkurencyjnych ofert, ale wszędzie z gwarancją na 6 miesięcy. Myślę, że warto dać stówkę więcej i mieć dwa razy większą gwarancje na robotę.

Edytowane przez DarekEs

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/77655-stuk-na-kierownicy-przy-ostrym-skr%C4%99cie/#findComment-646998
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności