Gość Anonymous Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Witam. Czy te motory mają wspólne podzespoły takie jak alternator, pompa itp. Jakie parametry techniczne. Najważniejsze jaka jest możłiwość przełożenia skrzyni manualnej współpracującej z silnikiem 3.0 12v nr C30LE do Motoru 3.0 12v nr C30NE pracujący z automatyczną skrzynią. Czy koło zamachowe będzie pasować? Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych przekładką z automata na manual.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7776-motor-c30le-i-c30ne-jak-r%C3%B3%C5%BCnica/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cursor Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 C30LE od C30NE różnią się przede wszystkim tłokami i ecu. Nie pamiętam czy nie różniły sie wiązką(c30le jest chyba na jetronicu, tak jak 30e w senatorze a, a c30ne jest już na motronicu), ale pewności nie mam. Co do osprzętu to będzie pasować, włącznie z kołem zamachowym. Z tego co pamiętam to tylko c30se miał inne koło zamachowe, ale głowy nie dam. Wg EPC C30NE, 30NE i 30LE mają takie same koło zamachowe i wał korbowy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7776-motor-c30le-i-c30ne-jak-r%C3%B3%C5%BCnica/#findComment-289925 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.