Gość Anonymous Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Witam serdecznie, jestem posiadaczem Opla Astry II rok 2001 z silnikem 1.7 dti Isuzu.Od jakiegoś czasu mam problem z mocą silnka, podczas dłuższej jazdy zaczyna( gdy jest dobrze rozgrzany) jakby szarpać mam wrażenie jakbym ciągnął ogromną przyczepę i praktycznie nie ma przyspieszenia, a na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje i wtedy co jakiś czas zapala się kontrolka "samochód z kluczykiem".Najlepsze jest to że gdy ona się zapala silnik nabiera mocy i pracuje idealnie. Podczas wizyty u jednego mechanika dowiedziałem się, że na komputerze wyskakuje błąd czujnika temperatury paliwa i to może być przyczyna, natomiast inny stwierdził,że to nie czujnikjest winny tylko sterownik pompy wtryskowej zaczyna źle pracować i mogą pojawiać się różne dziwne błędy i może go naprawić za odpowiednią sumę. Mam pytanie czy ktoś z was miał podobny problem, chciałbym się ustrzec przed zbędnymi kosztami, czy problem tkwi w sterowniku pompy czy w czujniku temperatury paliwa . Napewno druga opcja byłaby bardziej optymistyczna   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7821-opel-astra-g-17-dti-sterownik-pompy-wtryskowej/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 no to pora na wizyte u kolejnego mechanika... a najlepiej w jakims specjalistycznym serwisie od diesli... zeby sprawdzic sterownik to niestety trzeba sie podpiac bezposrednio pod pompe... jak tego nie zrobili to chca cie naciagnac... jak sterownik to szykuj sie na wieksza kase... (swoja droga nie wiedzialem ze jest tez czujnik temperatury paliwa??? hoho)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7821-opel-astra-g-17-dti-sterownik-pompy-wtryskowej/#findComment-290077 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 problem, chciałbym się ustrzec przed zbędnymi kosztami, czy problem tkwi w sterowniku pompy czy w czujniku temperatury paliwa . Widocznie coś pomyliłeś lub ten mechanik .Sterownik z czytuje z czujnika temperatury silnika . Ale on tylko służy do podgrzewania swiec czyli tego sterownika świec żarowych. Jeżeli masz takie objawy to należy zacząc od calej recyrkulacji Zaworach ,przepływomierzu , pompy vacum , elektrozaworach .Jeżeli to będzie spełnione to podpiąć pompę do tzw. programu KTSa. A nie zaczynac od pompy Może przewód spadł od podciśnienia .Są tematy na te problemy . np. ten. http://forum.opel24.com/problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel-vt8639.htm?highlight=problem+elektrozaworow+rozwiazany   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7821-opel-astra-g-17-dti-sterownik-pompy-wtryskowej/#findComment-290014 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.