Gość mk5 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 (edytowane) Snejku że Tobie popadł złom, na tej podstawie nie można oceniać wszystkich. Ogolnie 1.7 dti jak 1.7 cdti 80km to bardzo udane jednostki. O ile faktycznie w obu padają alternatory(w zasadzie wszystkich isuzu, w hondzie też), w dti sterowniki, tak reszta usterek dotyczy Twojego auta. W pompie vacum pada uszczelnienie które kosztuje 10zł. Musisz mieć Snejku ogromnie wyjechany egzemplarz, albo niesamowicie wyeksploatowany. Autorowi się poszczęsciło ze z oplowsiego "zrobił" się isuzu. Ps. O którym 1.6 piszesz? Bo 1.6 8V jest faktycznie dobry tyle że ma....tyle samo 75KM Edytowane 14 Grudnia 2016 przez mk5   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78646-silnik-17-diesla/page/2/#findComment-655399 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość snejku Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 (edytowane) No, na blacie mam ledwo 200k Pisze z własnego doświadczenia bo innych moze i to spotkać. Nie twierdze ze silnik to padaka i w ogole bo kazdy moze miec pecha albo szczęście. Moja astra jest w rodzinie juz ponad 7lat i dopiero teraz zaczyna sie sypać osprzęt wiec siła rzeczy mam pecha ze dopiero mi (mam ja rok). W końcu samochód ma 15lat. Z "dizli" w tym roczniku to faktycznie najlepszy wybór. P.S. 1.6 8v + lpg, moc niby ta sama ale bena lepiej sie zbiera i odpada wiele problemów z osprzętem + grosz zostaje za lpg. Nie ma strachu z rozrządem itp.. Jako dupowoz wg mnie ideał Edytowane 14 Grudnia 2016 przez snejku   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78646-silnik-17-diesla/page/2/#findComment-655400 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 (edytowane) Jakby miala faktycznie 200tys to podejrzewam byś żadnej z napraw nie doświadczył. Miałem 1,7 80km i 1.6 75 najmnieszych szans ze mną nie miala, niby 5km tylko róznicy. Zauważ jednem plus tych silników, brak zmiennej geometri turbiny i dwumasu... Jezeli chodzi o potencjalne naprawy to wiadomo że 1.6 wypadnie, ale tu mowa miedzy oploskim a isuzu... Nie zastanawiał bym się ani chwili który wybrać... Edytowane 14 Grudnia 2016 przez mk5   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78646-silnik-17-diesla/page/2/#findComment-655409 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość snejku Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 Na moje oko to ma nalatane z 350k jak nic , napisalem wyzej, z oplowskich dizli z tego rocznika isuzu wypada mimo wszystko najlepiej. Ciach bajera, bo licznik postow bez sensu bije   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78646-silnik-17-diesla/page/2/#findComment-655418 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cris91 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 (edytowane) padajacy altek Ojj coś o tym wiem Autorowi się poszczęsciło ze z oplowsiego "zrobił" się isuzu. No tylko jakim cudem, przecież isuzu ma chyba inny rozstaw mocowania niż zwykły oplowski 1.7 ;o z oplowskich dizli z tego rocznika isuzu wypada mimo wszystko najlepiej Ogólnie Isuzu jest genialną jednostką, zwykłe turbo, brak dwumasy, bezpośredni wtrysk. Edytowane 21 Grudnia 2016 przez Cris91   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/78646-silnik-17-diesla/page/2/#findComment-655911 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.