Gość Anonymous Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 mam pewien dylemat bo chyba alternator wyciągnął kopyta,bo jak mierze miernikiem na wyłączonym silniku to wskazuje 12,31V,a jak odpale to 11.98V,czyli nie ładuje,dodam,że kontrolka od ładowania gaśnie normalnie.Czy alternator mozna naprawiac,czy kupic nowy? Bo np. na allegro są nowe po 330zł z vacum pompą,tylko nie wiem czym rozni sie na wąski pasek,a czym na szeroki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7887-alternator/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Z elektryki orłem nie jestem ale może to tylko regulator napięcia padł.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7887-alternator/#findComment-289668 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Podjedź do elektromechanika niech Ci zdiagnozuje. Są firmy, które zajmują się regeneracją uszkodzonych alternatorów i rozruszników - koszt usługi z tego co pamiętam to ok. 1/3 ceny nowego - dają gwarancję. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7887-alternator/#findComment-289626 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 tylko nie wiem czym rozni sie na wąski pasek,a czym na szeroki. Na wąski pasek to tradycyjny cienki pasek klinowy szerokosci ok 1cm z ząbkami w poprzeg paska a na szeroki to na pasek wielorowkowy szerokosci ok 2 -3 cm wzdłuz ktorego ida naciecia (linie) w srodku. Rozpoznasz bez problemu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7887-alternator/#findComment-289598 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 ok,wszystko jest w porządku,podjechałem do elektromechanika i to był problem po stronie kabli,bo były popalone,wymienił i wszystko jest ok i powiedział,ze jesli kontrolka gasnie,a nie ma ładowania,to nie może byc uszkodzony alternator,to taka rada na przyszłość zeby wiedziec.Dzięki wszystkim i możemy zamykać   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7887-alternator/#findComment-289255 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 No nie do końca sie z tym zgodze znajomy miał podobny problem kontrolka gasła ładowania nie było kable ok i sie okazało ze to stojan w alternatorze miał przebicie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7887-alternator/#findComment-289226 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Jeżeli macie Astre z silnikiem Isuzu to alternatory klękają szybko... oczywiście odpowiedniki, bo oryginalny kosztuje ponad 1000PLN pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7887-alternator/#findComment-288898 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 a co może być przyczyną, że nie świeci mi się wogóle kontrolka od ładowania? czasami raz na miesiąc się zaświeci, ale ładowanie jest ponad 13V. ktoś mi mówił, że to może być wina regulatora napięcia, żaden przewód nie jest niepodłączony   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7887-alternator/#findComment-288353 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 jak nie swieci kontrolka a masz ładowanie to mozliwe ze masz gdzies jakies zwarcie i prad wzbudny nie płynie przez zarowke tylko bezposrednio na uzwojenia wirnika. fakt ze wtedy ten prąd byłby bardzo duzy i kable by sie topiły ale to jest jedyne co mi przychodzi do głowy. mogłbys zmierzyc prad wzbudny który płynie w tym cienkim kablu do alternatora.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7887-alternator/#findComment-288349 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 j.w lub żarówka Ci się spaliła. Sprawdź też czy masz napięcie na tym przewodzie do żarówki Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7887-alternator/#findComment-288329 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.