Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mitam !

 

Mam założony drugi alternator , nowy pasek i akumulator a zjawisko jest takie że po włączeniu paru odbiorników jednocześnie i po małej przegazówce no około 3 - 5 tyś zaczyna sie żażyć kontrolka od ładowania .Po wyjęciu alternatora i po podłączeniu go na stole przy obciążeniu nawet 60 amper on cały czas działał należycie . Cały czas mam akumulator niedoładowany bo mam na nim kontrolkę i widzę ,nawet po bardzo długich trasach .Teraz dałem jeszcze nową masę z silnika na karoserię i dalej nic :(

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7905-dziwny-problem-%C5%82adowaniem/
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam co oznacza stwierdzenie "działał nalezycie" łatwiej by było cos powiedzieć jak by kolega napisał jakie napięcie dawał ten alternator na stole probierczym i w wsamochodzie przy tych samych obrotach pozatym watpie eby ktoś na tym stole uzyskał takie obroty jak alternator podczas jazdy bo ma on mnijeszcze kółko niz koło pasowe czyli jego obroty są 2 lub 3 razy wieksze niż obroty silnika ps prawidłowe ładowanie to 14-14.4 w niektórych przypadkach do 14.8 ale nie wiecej a tym bardziej mniej

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7905-dziwny-problem-%C5%82adowaniem/#findComment-289228
Udostępnij na innych stronach

ładowanie na mierniku pokazuje 14.40 to ok

co dziwnego zaobserwowałem jak pojeżdzę pół dnia bez świateł to kontrolka aku zaczyna się robić lekko jasna ale jak zaczynam dodawać gazu (na postoju) to momentalnie oczko w aku zaczyna robić się ciemne

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7905-dziwny-problem-%C5%82adowaniem/#findComment-289140
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Rozumiem że pomiar robiłeś w róznych warunkach i przyróznych obrotach tzn na wolnych obrotach potem przy 2-3 tys potem dobrze jest obciażyc alternator właczajac światła i inne odbiorniki bo sam pomiar na wolnych nie jest z byt wiarygodny bo przy wyższych obrotach moze ładowac za duzo.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7905-dziwny-problem-%C5%82adowaniem/#findComment-289127
Udostępnij na innych stronach

kolego

ładowanie na wolnych jak i przy maksymalnych obciążeniu jest ok

jak byłem w warsztacie i koleś wziął chyba "amperomierz" to automatycznie po włączeniu np. świateł ,klimy itp... ,na przyrządzie zaczęło pokazywać że ciągnie z akumulatora 9 amper , jest na minusie 9 (bez względu na obroty, jakieś tam małe wachnięcia)

zastanawiam się czy gdzieś nie mam przerwy na przewodach , ale gdzie

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7905-dziwny-problem-%C5%82adowaniem/#findComment-289112
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności