Gość tedi Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Mitam ! Mam założony drugi alternator , nowy pasek i akumulator a zjawisko jest takie że po włączeniu paru odbiorników jednocześnie i po małej przegazówce no około 3 - 5 tyś zaczyna sie żażyć kontrolka od ładowania .Po wyjęciu alternatora i po podłączeniu go na stole przy obciążeniu nawet 60 amper on cały czas działał należycie . Cały czas mam akumulator niedoładowany bo mam na nim kontrolkę i widzę ,nawet po bardzo długich trasach .Teraz dałem jeszcze nową masę z silnika na karoserię i dalej nic   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7905-dziwny-problem-%C5%82adowaniem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 witam nie znam sie na elektryce specjalnie ale jak sie nie myle to powinno byc cos takiego jak "regulator napiecia" moze to jest winne temu pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7905-dziwny-problem-%C5%82adowaniem/#findComment-289239 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Witam co oznacza stwierdzenie "działał nalezycie" łatwiej by było cos powiedzieć jak by kolega napisał jakie napięcie dawał ten alternator na stole probierczym i w wsamochodzie przy tych samych obrotach pozatym watpie eby ktoś na tym stole uzyskał takie obroty jak alternator podczas jazdy bo ma on mnijeszcze kółko niz koło pasowe czyli jego obroty są 2 lub 3 razy wieksze niż obroty silnika ps prawidłowe ładowanie to 14-14.4 w niektórych przypadkach do 14.8 ale nie wiecej a tym bardziej mniej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7905-dziwny-problem-%C5%82adowaniem/#findComment-289228 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tedi Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 ładowanie na mierniku pokazuje 14.40 to ok co dziwnego zaobserwowałem jak pojeżdzę pół dnia bez świateł to kontrolka aku zaczyna się robić lekko jasna ale jak zaczynam dodawać gazu (na postoju) to momentalnie oczko w aku zaczyna robić się ciemne   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7905-dziwny-problem-%C5%82adowaniem/#findComment-289140 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Rozumiem że pomiar robiłeś w róznych warunkach i przyróznych obrotach tzn na wolnych obrotach potem przy 2-3 tys potem dobrze jest obciażyc alternator właczajac światła i inne odbiorniki bo sam pomiar na wolnych nie jest z byt wiarygodny bo przy wyższych obrotach moze ładowac za duzo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7905-dziwny-problem-%C5%82adowaniem/#findComment-289127 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tedi Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 kolego ładowanie na wolnych jak i przy maksymalnych obciążeniu jest ok jak byłem w warsztacie i koleś wziął chyba "amperomierz" to automatycznie po włączeniu np. świateł ,klimy itp... ,na przyrządzie zaczęło pokazywać że ciągnie z akumulatora 9 amper , jest na minusie 9 (bez względu na obroty, jakieś tam małe wachnięcia) zastanawiam się czy gdzieś nie mam przerwy na przewodach , ale gdzie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7905-dziwny-problem-%C5%82adowaniem/#findComment-289112 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.