Skocz do zawartości

Opel astra g falujace obroty gesta maz na korku zalana swieca


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Otoz mam problem. Jestem tu nowy i dopiero zaczynam przygode z motoryzacją.

Posiadam astre 2 z silbikiem 1.6 8v na początku gdy ja kupiłem bylo slychac lekkue klekotanie jakby zaworów lecz nie przejmowalem sie tym bo wszyscy mowili ze po wymianie oleju wkrotce sie wyreguluja

Później byla akcja jakby termostatem. Wskazowka pokazuje cały czas jakby byl niedogrzany po przejechaniu 5 km czy 200 jest to samo. Wlasnie po wymianie oleju na 10w40 mobila zaczęły sie wieksze problemy gdzie strasznie ubywalo oleju. Po jakichś 2 tygodniach zmieniłem na 15w40 bo myslalem pewnie za rzadki byl. W twj chwili auto zapala tylko jesli pomoge mu pedalem gazu obroty faluja nawet do 3000 a jak sie unormuja to słychać go jakby chodzil jak ciagnik i obroty 500 600

Gdy ruszam i rozpedze sie auto jakos jedzie od 3 biegu w gore gorzej gdy zblizam sie do skrzyzowania i redukuje na 2 auto gasnie. Pasowaloby ciagle dawac gazu

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/79852-opel-astra-g-falujace-obroty-gesta-maz-na-korku-zalana-swieca/
Udostępnij na innych stronach

masz jakiekolwiek pojecie o mechanice ??

wiesz jak sprawdzic stan silnika ??

kompresje ??

cisnienie oleju ??

zmiana na 15w40 to zly pomysl

a silnik według tego co napisales juz zakonczyl zywot

 

Kompresja dziss bedzie sprawdzona

Autko bylo podpinane pod komputer i nie bylo zadnego bledu wiec cisnienie to chyba nie to

Czy myslicie ze rozpuscilo pierscienie?

A moze wina zaworów? A maz na korku to objaw zepsutego termostatu ?

Edytowane przez Revazin

 

komputer nie pokaze cisnienia

pierscienie to wlasnie bedzie brak kompresji i cisnienia oleju

pojecia kolega widze nie ma

maz na korku to moze byc wina krotkich odcinkow

jak i niedogrzewania silnika jak termostat jest otwarty caly czas

 

Witam. Jednak powodem gasniecia auta i duzych falowan obrotu byl poprostu egr

Wlasnie zostal wyrzucony z auta i autko smiga. On tez musial rzucac olej na swiece. Wymieniona także przepustnica.

 

Wlasnie nie, dopiero po wymianie przepustnicy, kiedy też poprawiło sie lecz po przejechaniu 2 km pojawił sie blad i znow szarpalo autem. Wtedy okazalo sie ze to egr.

 

Maź na korku, zepsuty termostat równa się czyszczeniem odmy albo latem przedmucha ci gdzieś zimery a zimą wypi......olej pewnie bagnetem

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności