Gość Anonymous Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 witam kolegów dalem sie namówic na czyszczenie calego układu dolotowego powietrza przy okazj wymieniono filtr poliwa po naprawie wyszło pare bledów ktore po podpieciu pod techazostały skasowane samochod zlapal temperatury i bylo ok na dzien drugi po odpaleniu ma jakis blad i kontrolka serwis sie pali po przejechaniu pareset metrow turbina nie załancza smrod okropny na dzien drugi sytuacja z kontrolka podobna lecz turbina sie zalancza auto ma duzo wiecej mocy ijest ok kontrolka gasnie po paru skundach po zalaczeniu turbiny i tak co dzien moze ktos z kolegow mial podobny problem lub ma wiedze co z tym zrobic juz zastanawia mnie czy przywymianie filtra paliwa ktos odpowietrzył uklad poliwowy dzieki z gory i pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7998-problemy-po-czyszczeniu-kolektora-sscego-i-egr/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Jeśli nie masz problemów z porannym odpaleniem to raczej nie jest zapowietrzony [ Dodano: Sob Lut 09, 2008 10:38 ] żebym wiedział co za kody ci wyskoczyły to może bym ci coś podpowiedział.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7998-problemy-po-czyszczeniu-kolektora-sscego-i-egr/#findComment-288765 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Witaj, Co do układu paliwowego, to jak pali bez problemu, to na 100% jest odpowietrzony i szczelny. Co do kontrolki, czy na ciepłym silniku jak go odpalisz to tez pokazuje sie kontrolka??? Pzdr. Jacek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7998-problemy-po-czyszczeniu-kolektora-sscego-i-egr/#findComment-288729 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Witam miałem podobny problem po wymianie czujnika poziomu paliwa dziwnym sposobem dostało się powietrze do układu. Jeden wielki dym i smród i oczywiście brak mocy zapalił się kluczyk i pomyślałem znowu coś POPSUŁEM!http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif odpowietrzyłem porządnie układ i narazie ma spokój, raz tylko zdarzyło mi się że na wolnych obrotach nierówno zaczął chodzić ale po ostrym przegonieniu zafira na trasie problem znikł. Myślę że jest to wina tylko zapowietrzenia silnika. Pozdrawiam i powodzenia życzę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/7998-problemy-po-czyszczeniu-kolektora-sscego-i-egr/#findComment-288634 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.