Gość Anonymous Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 Układ wtryskowy i zapłonowy zwarcie pinów A i B w złączu diagnostycznym 10 - Kody błędów nie zaprogramowane 12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 13 - Sonda lambda - brak sygnału 14 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie 15 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie 16 - Czujnik spalania stukowego 17 - Czujnik spalania stukowego 2 (v6) 18 - System regulacji spalania stukowego (ECU) 19 - Czujnik położenia i prędkości obrotowej - błędny sygnał 21 - Czujnik położenia przepustnicy - zbyt wysokie napięcie 22 - Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie 23 - Czujnik spalania stukowego - uszkodzienie 24 - Czujnik przebytej drogi - brak impulsów 25 - Wtryskiwacz 1 - zbyt wysokie napięcie 26 - Wtryskiwacz 2 - zbyt wysokie napięcie 27 - Wtryskiwacz 3 - zbyt wysokie napięcie 28 - Wtryskiwacz 4 - zbyt wysokie napięcie 29 - Przekaźnik pompy paliwa - zbyt niskie napięcie 31 - Czujnik indukcyjny - brak sygnału o prędkości obrotowej (tylko przy włączonym zapłonie) 32 - Przekaźnik pompy paliwa - zbyt wysokie napięcie 33 - Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie 34 - Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt niskie napięcie 35 - Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków 38 - Sonda lambda - zbyt niskie napięcie regulacji 39 - Sonda lambda - zbyt wysokie napięcie regulacji 41 - Przewód EST-B (2/3) - zbyt wysokie napięcie 42 - Przewód EST-A (1/4) - zbyt wysokie napięcie lub brak impulsów z układu zapłonowego (w przypadku pozostałych silników) 43 - Układ recyrkulacji spalin EGR (XEV) 44 - Sonda lambda - uboga mieszanka 45 - Sonda lambda - bogata mieszanka 47 - Zawór recyrkulacji spalin EGR (XEV) 48 - Zbyt niskie napięcie zasilania 49 - Zbyt wysokie napięcie zasilania 51 - Uszkodzona pamięć urządzenia sterującego ECU 52 - Stopien wyjściowy lapmki kontrolnej silnika - zbyt wysokie napięcie 53 - Stopien wyjściowy przekaźnika pompy - zbyt niskie napięcie 54 - Stopien wyjściowy przekaźnika pompy - zbyt wysokie napięcie 55 - Uszkodzone urządzenie sterujące ECU 56 - Stopien wyjściowy regulacji biegu jałowego - zbyt wysokie napięcie 57 - Stopien wyjściowy regulacji biegu jałowego - zbyt niskie napięcie 61 - Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt niskie napięcie 62 - Elektrozawór odprowadzania par paliwa - zbyt wysokie napięcie 63 - Przewód EST-B (2/3) - zbyt niskie napięcie 64 - Przewód EST-A (1/4) - zbyt niskie napięcie 65 - Potencjometr biegu jałowego - zbyt niskie napięcie 66 - Potencjometr biegu jałowego - zbyt wysokie napięcie 67 - Czujnik położenia przepustnicy - nie otwiera się wyłącznik biegu jałowego 69 - Czujnik temperatury powietrza - zbyt niskie napięcie 71 - Czujnik temperatury powietrza - zbyt wysokie napięcie 72 - Czujnik położenia przepustnicy - nie otwiera się wyłącznik pełnego obciążenia 73 - Przepływomierz powietrza - zbyt niskie napięcie 74 - Przepływomierz powietrza - zbyt wysokie napięcie 75 - Kontrola momentu obrotowego - zbyt niskie napięcie 76 - Kontrola momentu obrotowego - zbyt wysokie napięcie 79 - Ogranicznik mocy ETC (ang. Electronic Traction Control) - zbyt niskie napięcie 81 - Wtryskiwacz 1 - zbyt niskie napięcie 82 - Wtryskiwacz 2 - zbyt niskie napięcie 83 - Wtryskiwacz 3 - zbyt niskie napięcie 84 - Wtryskiwacz 4 - zbyt niskie napięcie 85 - Wtryskiwacz 5 - zbyt niskie napięcie 86 - Wtryskiwacz 6 - zbyt niskie napięcie V6 87 - Przekaźnik sprężarki klimatyzacji - zbyt niskie napięcie 88 - Przekaźnik sprężarki klimatyzacji - zbyt wysokie napięcie 92 - Uszkodzony czujnik położenia wałków rozrządu XEV 93 - Czujnik Halla - zbyt niskie napięcie 94 - Czujnik Halla - zbyt wysokie napięcie 95 - Hot start valve - zbyt niskie napięcie 96 - Hot start valve - zbyt wysokie napięcie 97 - Sygnał urządzenia sterującego ETC - zbyt wysokie napięcie (sygnał kontroli trakcji) 113 - Sterowanie ciśnienia doładowania - zbyt wysokie ciśnienie doładowania 114 - Bieg jałowy ciśnienia doładowania - powyżej wartości maximum 115 - Pełne obciążenie turbosprężarki - poniżej wartości minimum 116 - Ciśnienie doładowania - powyżej wartości maximum 117 - Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania [Wastegate] - zbyt niskie napięcie 118 - Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania [Wastegate]- zbyt wysokie napięcie 119 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - zasięg / moc 121 - Sonda lambda 2 - mieszanka zbyt uboga 122 - Sonda lambda 2 - mieszanka zbyt bogata 123 - Przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 1 - zablokowany 124 - Przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 2 - zablokowany 125 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - poniżej wartości minimum 126 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - powyżej wartości maximum 129 - Recyrkulacja spalin - zbyt niskie napięcie 131 - Recyrkulacja spalin - zbyt wysokie napięcie 132 - Recyrkulacja spalin - błędny sygnał 133 - Recyrkulacja spalin 2 - zbyt wysokie napięcie 133 - Przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 2 - zbyt niskie napięcie 134 - Recyrkulacja spalin 2 - zbyt niskie napięcie 134 - Przełącznik powietrza zasysanego - zawór elektromagnetyczny 2 - zbyt wysokie napięcie 135 - Zaburzenie pracy silnika - lampka kontrolna - zbyt niskie napięcie 136 - Urządzenie sterujące 137 - Obudowa urządzenia sterującego - zbyt wysoka temperatura 138 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - zbyt niskie napięcie 139 - Czujnik ciśnienia rury ssącej - zbyt wysokie napięcie 143 - Immobilizer - brak/zły sygnał 144 - Immobilizer - brak sygnału 145 - Immobilizer - zły sygnał ABS zwarcie pinów A i K w złączu diagnostycznym 12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 16 - Zawór elektromagnetyczny przedniego lewego obwodu hamulca - uszkodzenie zaworu 17 - Zawór elektromagnetyczny przedniego prawego obwodu hamulca - uszkodzenie zaworu 18 - Zawór elektromagnetyczny tylnego obwodu hamulca - uszkodzenie zaworu 19 - Przekaźnik zaworu - napięcie zasilania<5V w czasie>20ms 25 - Prędkość kół zębatych - nieodpowiednia ilość zębów lub wymiar koła 35 - Przekaźnik pompy - uszkodzony przekaźnik lub obwód przekaźnika 37 - Włącznik świateł STOP - uszkodzenie włącznika lub w obwodzie włącznika 39 - Czujnik przedniego lewego koła - brak lub słaby impuls z czujnika 41 - Czujnik przedniego lewego koła - uszkodzony czujnik lub obwód czujnika 42 - Czujnik przedniego prawego koła - brak lub słaby impuls z czujnika 43 - Czujnik przedniego prawego koła - uszkodzony czujnik lub obwód czujnika 44 - Czujnik tylnego lewego koła - brak lub słaby impuls z czujnika 45 - Czujnik tylnego lewego koła - uszkodzony czujnik lub obwód czujnika 46 - Czujnik tylnego prawego koła - brak lub słaby sygnał z czujnika 47 - Czujnik tylnego prawego koła - uszkodzony czujnik lub obwód czujnika 48 - Zasilanie pojazdu - napięcie zasilania niższe niż 9,4V 55 - Sterownik - uszkodzenie sterownika 56 - Linia transmisji danych - za niskie napięcie Automat zwarcie pinów A i C w złączu diagnostycznym 12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 17 - Elektromagnes 1-2 / 3-4 - za niskie napięcie 21 - Potencjometr przepustnicy - za wysokie napięcie 22 - Potencjometr przepustnicy - za niskie napięcie 25 - Zawór elektromagnetyczny 1-2/3-4 - za wysokie napięcie 26 - Zawór elektromagnetyczny 2-3 - za niskie napięcie 28 - Zawór elektromagnetyczny 2-3 - za wysokie napięcie 29 - Moment obrotowy przekładni MV - za niskie napięcie 31 - Obroty wejść.-poza skrzynią - brak sygnału 32 - Zawór ciśnienia przekładni MV - za niskie napięcie 33 - Zawór ciśnienia przekładni MV - za wysokie napięcie 34 - Zawór hamulca taśmowego - za wysokie napięcie 35 - Zawór hamulca taśmowego - za niskie napięcie 36 - Moment obrotowy przekładni MV - za wysokie napięcie 39 - Obroty wyjść. - poza skrzynią - brak sygnału 41 - Przekładnia silnik / skrzynia - uszkodzenie hydrauliki 43 - Połaczenie z masa pojazdu - brak lub słabe połączenie 46 - Włącznik cofania - uszkodzenie włącznika 48 - Zasilanie pojazdu - za niskie napięcie < 9V 49 - Zasilanie pojazdu - za wysokie napięcie >16V 51 - Sterownik - uszkodzenie sterownika 56 - Dźwignia zmiany biegów - złe utawienie 65 - Czujnik temperatury oleju w skrzyni - za wysokie napięcie 66 - Czujnik temperatury oleju w skrzyni - za niskie napięcie 77 - Przełącznik KICKDOWN - za niskie napięcie 82 - Dźwignia zmiany biegów - brak możliwości określenia położenia 83 - Moment obrotowy przekładni - za wysokie napięcie Za niskie napięcie - Zwarcie do masy Za wysokie napięcie - Przerwany obwód Informacje zaczerpnięte z klubu calibra-team.pl Pozdrawiam! Poprawiłem/ ''regulamin 3,1"/ andrzej_m55   Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi