Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Może się nie znam na samochodach ale na wałku który wychodzi z silniczka krokowego -przynajmniej mojego- są dwa wyżłobienia którym odpowiadają dwa wypusty w korpusie tego silniczka a wszystko to po to aby ten wałek sie nie obracał tylko poruszał się ruchem posuwisto-zwrotnym. Jeżeli wkręciłeś to prawdopodobnie zerwałeś te dwa wypusty i masz ten silniczek po prostu do wymianu. Tak jak ja   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8016-silniczek-krokowy/page/2/#findComment-288182 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas25 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 markob, podzielam twoje zdanie, nie powinien się wykręcać tak od sobie ręcznie. jesli został wykręcony to do wymiany lub naprawy jak kto lubi druciarstwo. wkręcać i wykręcać trzpień można w sposób podany przez slawekz1   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8016-silniczek-krokowy/page/2/#findComment-288166 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.