Gość Anonymous Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 1.7 TD Isuzu Jesli Mozecie to opiszcie nazwy oraz za co odpowiadaja poszczegolne elementy ???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8052-kontrukcja-turbopr%C4%99%C5%BCarki-d/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 1- zawór sterujący kierownicą spalin 4- dźwignia kierownicy spalin 2- tędy dopływa olej lub wydostaje się z turbo 3- to samo co 2 tylko na odwrót. możesz zrobić inne zdjęcie, gdzie numer 3 jest na pierwszym planie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8052-kontrukcja-turbopr%C4%99%C5%BCarki-d/#findComment-288357 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 A Jesli chodzi o zawór sterujący kierownicą spalin to czy on odpowiada za to ze turbo załancza sie dopiero przy 2200 obr/min ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8052-kontrukcja-turbopr%C4%99%C5%BCarki-d/#findComment-288355 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Nie. Ten zawór upuszcza spaliny przez otwór obok turbo żeby ciśnienie doładowania w górnym zakresie obrotów nie wzrosło za bardzo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8052-kontrukcja-turbopr%C4%99%C5%BCarki-d/#findComment-288296 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 3 dopływ oleju 2 powrót do miski   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8052-kontrukcja-turbopr%C4%99%C5%BCarki-d/#findComment-288258 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 a co jet odpowiedzialne za załanczanie turbiny przy 2200 obr/min ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8052-kontrukcja-turbopr%C4%99%C5%BCarki-d/#findComment-288239 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Turbina się nie załącza! Ona pracuje cały czas tylko od pewnych obrotów zaczyna dopiero pompować odpowiednie ciśnienie i wtedy właśnie czujesz przypływ mocy. Wszystko zależy od turbiny, jak jest mniejsza to rozkręca się szybciej ale nie ma takiej wydajności jak duża turbina przy której będzie większa turbo dziura ale za to ma dużą wydajność. Częściowym rozwiązaniem problemu turbo dziury jest turbina o zmiennej geometrii łopatek ale to już w nowocześniejszych silnikach. To tak w dużym uproszczeniu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8052-kontrukcja-turbopr%C4%99%C5%BCarki-d/#findComment-288237 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Freeeks jak chcesz polepszyć osiągi to w ten gumowy wężyk na górze wpinasz MBC i dzięki niemu możesz podnieść ciśnienie jakie pompuje turbina do tego musisz jeszcze zwiekszyć dawkę paliwa To jest zdjęcie turbiny z astry f? bo do mojej turbiny w isuzu dochodzą jeszcze węże od chłodzenia wodą   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8052-kontrukcja-turbopr%C4%99%C5%BCarki-d/#findComment-288232 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 A jak wywalisz kata to będzie się ciut szybciej rozkręcać turbawka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8052-kontrukcja-turbopr%C4%99%C5%BCarki-d/#findComment-288231 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bradley Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Częściowym rozwiązaniem problemu turbo dziury jest turbina o zmiennej geometrii łopatek ale to już w nowocześniejszych silnikach. To tak w dużym uproszczeniu Co tam bedziesz tlumaczyl skoro kolega Freeeks, uwaza ze zasada dzialania wszystkiego jest zawsze taka sama. Co za roznica czy stala geometria lopatek czy turbina VNT JOszi, powiedzial co trzeba zrobic w tym silniku aby poprawic osiagi. Wszystko zostalo juz opisane (dobre i zle strony krecenia), wystarczy troche poszukac. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8052-kontrukcja-turbopr%C4%99%C5%BCarki-d/#findComment-288229 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.