Gość Anonymous Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 pomocy! Mam astrę 2,0 DTI przy predkościach ponad 120 i dłuższej jeździe slinik wchodzi w stan awaryjny (zapala się kontrolka) i jest natychmiastowy spadek mocy. jest to szczególnie niebezpieczne przy wyprzedzaniu. po zgaszeniu silnika auto chodzi dalej normalnie do nasępnego 120. Niedawno wymieniłem przepływomierz na jakiś zamiennik, czy może on być przyczyną tej usterki? Ps nie jest to elektrozawór. sprawdzilem zamieniając z innym. Pozdrawiam czarny   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8056-spadek-mocy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Sprawdź błędy. Przepływomierz jest prawdopodobny ale nie ma co wymieniać w ciemno.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8056-spadek-mocy/#findComment-288133 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Witam Czy udało Ci sie rozwiazać ten problem- bo u mnie sprawa wygląda podobnie i szukam jakiś pomysłów? Czy była to wina przepływomierza?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8056-spadek-mocy/#findComment-282902 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Witam! Również ma asterke 2,0 dtl 82km Mam podobny problem. Prawdopodobnie spadek mocy jest spowodowany tym, że auto w momencie zaświecenia się checka pracuje w trybie awaryjnym. Tylko pytanie dlaczego się ten check sie zaświeca? U mnie najpierw kontrolka zaświecała się przy prędkościach ok 120 km/h, pózniej ten obiaw zaczoł się pojawiać w innych okolocznościach, aż samo przestało na kilka dni. Ostatnio check zaświecił się podczas jazdy i tym razem nie zgasł, zatrzymałem się i zgasiłem silnik, po odpaleniu wszystko wróciło do normy. Znowu kilka dni spokoju, aż do wczoraj, check zaświeca sie przy 2000 obr/min. nawet na postoju po puszczeniu gazu gaśnie i znowu zapala przy 2000obr. Dodatkowo zauważyłem że czasem przy wyprzedzaniu zakopci czarnym dymem ulatującym do góry.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8056-spadek-mocy/#findComment-282678 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mech124 Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 witam miałem podobny problem , należy sprawdzić układ sterujący podciśnieniem tzn przedmuchać przewody od wacum pompy do zaworków bo zbiera się w nich olej, i po pewnym czasie zapycha zaworki sterujące turbiną, egr i następuje ich uszkodzenie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8056-spadek-mocy/#findComment-282672 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Witam! Mam 2.0 DTI. Dzisiaj odpalam i spadek mocy. Brak przyśpeszenia. Pali się co jakiś czas kontrolka inspekcji silnika. Przyśpieszam, a tu muł jak cholera. Czeka mnie 200 km drogi, a mechanika żadnego w pobliżu. Macie jakiś pomysł? Pilne!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8056-spadek-mocy/#findComment-273121 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 No cóż jechać się da ale niestety w momencie świecenia się kontrolki "check" silnik przełącza się w tryb awaryjny i dlatego idzie jak muł. A dlaczego się zaświeca to pokaże Ci tylko komputer   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8056-spadek-mocy/#findComment-273097 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 No cóż jechać się da ale niestety w momencie świecenia się kontrolki "check" silnik przełącza się w tryb awaryjny i dlatego idzie jak muł. A dlaczego się zaświeca to pokaże Ci tylko komputer Witam! komputery, komputery.... jak ja nie lubię komputerów.... okazało się, że jakiś przewód od turbiny się odpiął - bystre oko dostrzegło, dzięki czemu mechanik, którego dorwałem nie wymyślał jakiś głupot - (a mówił o pompie paliwowej i innych drogich naprawach) i nie skasował mnie jak za zboże. Na komputerze dostałem potwierdzenie ale radość, że nie jest to poważna usterka była tak wielka, że nie pamietam co to był za błąd.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8056-spadek-mocy/#findComment-272996 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Witam.Mam ten sam problem i napewno chodzi o ten zawór egr.Czy może ktoś mi pokaże na rysunku gdzie ten zawór jest żeby go wyczyścić.Dodam że miałem go jużczyszczonego przez mechanika.Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8056-spadek-mocy/#findComment-111651 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.