Gość Anonymous Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Witam! W Vectrze 1.8 16v świeci się pomarańczowa kontrolka (chyba od silnika) i nie można przekroczyć 4,5 tyś obrotów, kiedy kotrolka zgaśnie (co już się prawie nie zdarza) spokojnie wchodzą większe obroty. Co to może być? Czy jedyne wyjście to podłączenie pod komputer? A ponadto na wyświetlaczu nie widać dokładnie wszystkiego (jakby pourywane) i przednia szyba otwierana elektrycznie strasznie piszczy (jakby miała problem z opuszceniem się)- zamyka się dobrze. Może na te usterki też ktoś coś poradzi. Z góry dziękuję   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8100-nie-mo%C5%BCna-przekroczy%C4%87-45-ty%C5%9B-obrot%C3%B3w-jak-%C5%9Bwieci-kontrolka/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kill3rReaper Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Żółta/pomarańczowa kontrolka wyglądająca na silnik to tzw. Check Engine. Jak jest zapalona to komputer przestawia się na tryb awaryjny bo coś nie gra tak jak powinno, i ogranicza obroty maksymalne. Z tego co pisał ktoś tutaj na forum, to u niego nie dało się 3700 przekroczyć, widać u Ciebie od 4500. Co do szyb to mam ten sam problem, ale prawdopodobnie to chodzi o uszczelki (przynajmniej u mnie), są krzywe i źle się szyby zsuwają. Trzeba tapicerkę na drzwiach rozebrać i popatrzeć. A wracając do Check Engine, to trzeba odczytać błędy. Czyli albo pod komputer, albo domowym sposobem - gdzieś na forum ktoś podawał jak się to robi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8100-nie-mo%C5%BCna-przekroczy%C4%87-45-ty%C5%9B-obrot%C3%B3w-jak-%C5%9Bwieci-kontrolka/#findComment-287858 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowy72 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Do wymiany czujnik wałków rozrządu jeżeli dochodzi tylko do 4500tys., w komputerze zanikają ci piksle więc wyświetlacz do naprawy. Na allegro jest jakiś gość co naprawia wyświetlacze ponoć za 50 zł, ale trzeba mu go wysłać. Pozdro.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8100-nie-mo%C5%BCna-przekroczy%C4%87-45-ty%C5%9B-obrot%C3%B3w-jak-%C5%9Bwieci-kontrolka/#findComment-287857 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Do wymiany czujnik wałków rozrządu jeżeli dochodzi tylko do 4500tys.,zczytac bledy a nie wrozyc z fusow   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8100-nie-mo%C5%BCna-przekroczy%C4%87-45-ty%C5%9B-obrot%C3%B3w-jak-%C5%9Bwieci-kontrolka/#findComment-287815 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowy72 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Kolego drugi raz mnie strofujesz Owszem , pewnie niech zaczyta błędy , ale te objawy wskazują na ow właśnie czujnik. Pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8100-nie-mo%C5%BCna-przekroczy%C4%87-45-ty%C5%9B-obrot%C3%B3w-jak-%C5%9Bwieci-kontrolka/#findComment-287809 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 a jak nie strofowac dajesz porade a moze byc cos zupelnie innego tryb awaryjny wlacza sie tez w innych przypadkach   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8100-nie-mo%C5%BCna-przekroczy%C4%87-45-ty%C5%9B-obrot%C3%B3w-jak-%C5%9Bwieci-kontrolka/#findComment-287773 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowy72 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Owszem tryb awaryjny może wskazywać różne błędy , ale widze że ty musisz być zawsze najmądzejszy http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/evil.gif Pozdro http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/cool.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8100-nie-mo%C5%BCna-przekroczy%C4%87-45-ty%C5%9B-obrot%C3%B3w-jak-%C5%9Bwieci-kontrolka/#findComment-287613 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 nowy poszlo do Ciebie PW jak masz cos do moich porad to pisz PW a nie na forum kombinujesz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8100-nie-mo%C5%BCna-przekroczy%C4%87-45-ty%C5%9B-obrot%C3%B3w-jak-%C5%9Bwieci-kontrolka/#findComment-287606 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Jest kolejny mały problem, tym razem ze złączem diagnostycznym, bo niby jest 16 otworków, ale niektóre są puste. Boję się, że coś podłączymy nie tak. W jednym rzędzie w szcześciu otworkach są piny, a w drugim chyba w dwóch. Inaczej to wygląda na schemacie, który krąży po forum. Pomocy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8100-nie-mo%C5%BCna-przekroczy%C4%87-45-ty%C5%9B-obrot%C3%B3w-jak-%C5%9Bwieci-kontrolka/#findComment-287407 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Po pierwsze kolego nowy72 Gawlak ma rację co do tego co mówi czyli najpierw sczytać błędy a później dopiero mówić i dochodzić co jest grane a nie "wróżyć z fusów"... To pierwsza zasada sprawnego działąnia... A co do pinów to po wyciągnięciu kostki złącza diagnostycznego masz je opisane literowo i cyfrowo... Przyjżyj się dokładnie i na pewno będziesz wiedział już jak sczytać te błędy... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8100-nie-mo%C5%BCna-przekroczy%C4%87-45-ty%C5%9B-obrot%C3%B3w-jak-%C5%9Bwieci-kontrolka/#findComment-287271 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.