Gość Anonymous Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Witam. Od jakiegoś czasu występuje pod maską stukanie przy obrotach silnika 2000-2500, wyłącznie przy ciepłym silniku. Po nagrzaniu problem znika. Dzisiaj wymacałem że nadaje taka mała puszeczka z węzykami zamocowana na zatrzasku przy obudowie f-tra powietrza i oprócz teko że sobie stuka to jeszcze delikatnie drży. I moje pytania brzmią: 1)co to jest? 2)czy można z tym jeździć czy rozglądać się pomału za zastępstwem?' Z góry dzięki za odpowiedź.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8158-pukaj%C4%85ce-co%C5%9B/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 IMHO jest to rezonator powietrza z przewodem dolotowym, może po prostu poluzował się na mocowaniu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8158-pukaj%C4%85ce-co%C5%9B/#findComment-287420 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Ok sprawdzę. Jakie są objawy psucia się tego czegoś? Czy wpływa toto na pracę motoru?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8158-pukaj%C4%85ce-co%C5%9B/#findComment-287419 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Zepsuty lub usunięty rezonator powinien powodować zmniejszoną elastycznością silnika, poniewż przy pewnej prędkości obrotowej powietrze zostaje wprawione w drgania, aby łatwiej trafić do cylindrów. Ale skoro hałasuje to chyba działa. W kazdym razie zbytnio bym się tym nie przejmował, ludzie podobno czasami wycinają rezonator, żeby wstawić filtr stożkowy i wszystko jest OK. Osobiście nie mam doświadczenia w tym temacie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8158-pukaj%C4%85ce-co%C5%9B/#findComment-287413 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Okej dzięki.Choć silnik jest ciut mułowaty na niskich obrotach, ale 16v TTTM... (chyba?)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8158-pukaj%C4%85ce-co%C5%9B/#findComment-287412 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 z opisu bardziej mi to wygląda na EVAP - zaworek recyrkulacji par paliwa, morzeon wpływać na prace silnika!! JEśli dochodządo niego dwa przewody (jeden idzie do korpusu przepustnicy) i jeszcze jest przynik kostka elektryczna to na 100% jest to co pisze, ale jak chcesz to wstaw foto.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8158-pukaj%C4%85ce-co%C5%9B/#findComment-287347 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Tak to jest chyba to o czy mówisz. Oprócz tego zauwazyłem że puka tylko przy wciśniętym gazie, za to coraz głośniej... Jak toto może wpływac na pracę silnika? Oto foto: http://img167.imageshack.us/my.php?image=p1000762uo6.jpg   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8158-pukaj%C4%85ce-co%C5%9B/#findComment-287050 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 jak to odnalesc? gdzie to kupic nie moge tego namierzyc nigdzie... mi tez puka... odkad zalozylem stozek, a moze moge to odlaczyc?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8158-pukaj%C4%85ce-co%C5%9B/#findComment-286085 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.