Gość Anonymous Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Witam! Jestem tu nowy. Posiadam astre II combi z silnikeim 1.7 DTL. Mam problem, niedawno jeździłem i czasami zapalała mi sie kontrolka check, lecz pewnego ranka zauważyłem, że wogóle nie gaśnie juz od momentu zapłonu... EGR (zaznaczony na zielono) już przeczysciłem, a to cacko co jest na czerwono również przedmuchałem spreżarka. Gdy przedmucham to cudo co jest w czerwonym kontrolka gaśnie lecz gdy go przegazuje ze dwa razy to znowu sie zapala (powyżej 3500tys obrotów) i już nie gaśnie. Co to może byc, i jak wogóle sie nazywa to co zaznaczyłem na czerwono Mam fotki: Na kompie jeszcze nie byłem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8238-check-nieszcz%C4%99sny/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 ja mam pytanie odnosnie bledu o kodzie 45 - Sonda lambda - bogata mieszanka w astrze z silnikiem c16nz. samochod ma instalacje gazowa i ostatnio lampka check zapalila sie 2 razy w ciagu 2 dni, wczesniej juz kiedys sie raz zapalila, ale nie sprawdzalem bledow. problem wyskoczyl podczas jazdy na gazie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8238-check-nieszcz%C4%99sny/#findComment-286485 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiciua Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Dziekan: za bardzo nie pomogę Ci w zlokalizowaniu usterki, ale sprawdź dokładnie w dowodzie rejestracyjnym jaki masz model silnika (zakładam że nie było przekładki silnika) bo mi to wygląda po zdjęciach na zwykły x17dtl czyli oplowski 68KM.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8238-check-nieszcz%C4%99sny/#findComment-286475 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Posiadam astre II combi z silnikeim 1.7 DTL (isuzu).To nie jest ISUZU potwierdzam słowawiciua,   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8238-check-nieszcz%C4%99sny/#findComment-286461 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 http://forum.opel24.com/egr-w-17td-z-1999r-vt13588,30.htm http://forum.opel24.com/astra-ii-17-dtl-model-2000-zawor-egr-vt5017,20.htm oba te posty przeczytaj uwaznie... a potem przeloz dekielek wg. instrukcji powodzienia...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8238-check-nieszcz%C4%99sny/#findComment-286419 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Sorki pomyłka, ale to przez ojca bo on mi tak mówił. Wziałem sprawy w swoje ręce i wiem ze mam 1.7 TD 68 KM (x17dtl) Mieliscie racje... A tą pokrywke na tej pompie VAC można pez problemu przełożyc i dziurki na śruby beda pasowały A tak poza tym ma ktoś jeszcze taki silnik jak mój Bo rzadko go spotykam w astrach   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8238-check-nieszcz%C4%99sny/#findComment-286298 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 To wcale nie jest rzadko spotykany silnik. Z reguły można go spotkać w starszych wersjach Astry G rocznik 1998, 99, 2000. Sporo można poczytać na forum tylko trzeba poszukać   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8238-check-nieszcz%C4%99sny/#findComment-286286 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 kilka osób już przekręciło pokrywke i sobie to chwalą... a czy śrubki pasują? widocznie niedokładnie czytałeś tamte tematy... tam jest naprawdę bardzo duzo wiedzy na temat podciśnienia w tym silniku... który wcale taki rzadki nie jest...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8238-check-nieszcz%C4%99sny/#findComment-286272 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Dzisiaj przekreciłem pokrywke i nic nie dało wyciagnąłem egr ale nie odłaczałem go i zapaliłem silnik to trzpien sie nie podciagnał, potem egr podłaczyłem bezposrednio do pompy vac. Czy myslicie ze to ten zawór bo on wogóle nie ciagnie powietrza A tak wogóle to jak on sie nazywa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8238-check-nieszcz%C4%99sny/#findComment-286184 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 wyciagnąłem egr ale nie odłaczałem go i zapaliłem silnik to trzpien sie nie podciagnał Skoro się nie chował to go wyczyść tak żeby się ruszał jeśli tego nie robiłeś! dopiero podłącz i jeszcze raz sprawdź. A tak wogóle to jak on sie nazywa To co zaznaczyłeś na czerwono to selenoid (elektrozawór sterujący EGR-em) Chyba nie czytałeś uważnie tematów które podał kolega tomtomasz wcześniej A najlepiej jak byś odczytał błędy na kompie bo to wcale nie musi być EGR mimo że to najpopularniejsza przyczyna kontrolki check w tym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8238-check-nieszcz%C4%99sny/#findComment-286168 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.