Gość Przymek Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Witam. Sprawdź czy klocki pracują luźno w jarzmach oraz czy tłok powraca. zapowietrzenie powinieneś wyczuć pod pedałem hamulca   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8262-problem-zwi%C4%85zany-z-hamulcami/page/2/#findComment-281179 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Witam.Jeśli chodzi o zużywające się klocki to przyczyną może być zapieczony tłoczek w zacisku.Nie działa prawidłowo i cały czas dociska klocki do tarczy,nie cofa się i cały czas trą o tarczę. Odnośnie komunikatu miałem ten sam problem i uszkodzony był przewód kontrolki tzn. tarcza tarła o czujnik i go starła,przerwał się chyba jakiś obwód.Wymiana przewodu pomogła . Pozdrawiam bogdan   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8262-problem-zwi%C4%85zany-z-hamulcami/page/2/#findComment-281177 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 dzieki za odpowiedzi a jesli sie okaze, ze doszlo do zapieczenia tego tloczka, to kwalifikuje sie on do wymiany czy mozna go naprawic i ile mniej wiecej kosztuje ta czesc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8262-problem-zwi%C4%85zany-z-hamulcami/page/2/#findComment-281161 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 barto, Wszystko zależy czy ma duże wżery czy nie. Jeżeli nie ma dużych wżerów to można wypolerować tłoczek bardzo drobnym papierem. Dodatkowo jako zestawy naprawcze zacisku, są dostępne gumki do zacisku - zewnętrzna i wew. (w komplecie) i nie są one drogie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8262-problem-zwi%C4%85zany-z-hamulcami/page/2/#findComment-281116 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 doczepie sie z moim pytaniem do tego tematu. Poprzednim wlascicielem mojego auta byl stary dziadek przyzwyczajony do aut pokroju "duzy" fiat wiec lal do opla plyn hamulcowy r1 czy r2 (nie jestem pewien czy tak sie nazywaly te plyny do ukladow starego typu). wszyscy wiemy do czego to doprowadzilo... zniszczenie uszczelek. po wymianie plynu zauwazylem po kilku probnych mocniejszych hamowaniach wyciek z pod uszczelki pomiedzy pompa a serwem. moje pytanie to: czy samodzielna wymiana tej uszczelki zalatwila by sprawe? wedlug mechanika u ktorego bylem trzeba kupic nowa pompe z nowa uszczelka... co o tym sadzicie? nigdy nie oddzielalem pompy od serwa wiec nie wiem jaka jest tam uszczelka. prosze o podpowiedz czy jest sens dobierac/dorabiac taka uszczelke? zachowac 130zl w portwelu lub ich nie miec jest dla mnie duza roznica   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8262-problem-zwi%C4%85zany-z-hamulcami/page/2/#findComment-278874 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Właściwie do tego auta był zalecany DOT 4. W sprzedaży są dostępne zestawy naprawcze do pomp hamulcowych (Opla również) - są to między innymi gumki na tłoczki - możliwe że potrzebne będą stare na wzór. Po takiej wymianie i chęci zmiany płynu będziesz musiał przepłukać i odpowietrzyć cały układ.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8262-problem-zwi%C4%85zany-z-hamulcami/page/2/#findComment-278872 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.