Gość Anonymous Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Proszę użytkowników astry 2 x1.7 DTL jakie maja napięcie na 2 przewodach zasilające solenoid oczyszczania egr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8270-solenoid-oczyszczania-egr/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Elektrozawór jest sterowany napięciem 12V   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8270-solenoid-oczyszczania-egr/#findComment-286308 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 TAk wiem ale na jednym przewodzie mam 12 v a na drugim 5.1 v   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8270-solenoid-oczyszczania-egr/#findComment-286307 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Wydaje mi się że masz coś nie tak z tymi 5V Nie jestem pewien ale jak sprawdzałem u siebie to selenoid przełączał przepływ powietrza między wyjściami (patrz zdjęcie) jak mu podałem 12V na styki jutro sprawdzę i pomierzę u siebie żeby być pewnym Więc po dokonaniu pomiarów na pracującym silniku wyniki przedstawiają się tak: Napięcie między - masą a 1 pinem 14V - masą a 2 pinem 6V Czyli wychodzi na to że masz podobnie jak ja A różnice między 12V-14V i 5,1V-6V mogą wynikać że mierzyłeś tylko na włączonym zapłonie (brak ładowania)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8270-solenoid-oczyszczania-egr/#findComment-286303 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Dziękuję bardzo za pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8270-solenoid-oczyszczania-egr/#findComment-286101 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 VALDEE co to za programik i skad go wziac (ten z ktorego screena zrobiles). Jesli to TECH to masz moze kody ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8270-solenoid-oczyszczania-egr/#findComment-286075 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Autodata 2004, ale nie mam pojęcia skąd go ściągnąć, kiedyś od kogoś skopiowałem z płyty.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8270-solenoid-oczyszczania-egr/#findComment-286053 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Elektrozawór jest sterowany napięciem 12V Dzisiaj wyciagnałem ten zaworek i go troszkę przedmuchalem. Wyszlo z niego pare kropel czarnego syfu. Zastanawia mnie czy to normalne, ze do jednego i drugiego krućca (vac,out) mozna wdmuchiwać i wciągać powietrze ustami tak jakby środek był pusty?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8270-solenoid-oczyszczania-egr/#findComment-279856 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Jak widzisz na rysunku powyżej jeśli ten zawór nie jest podłączony to przepływ powietrza powinien być zablokowany między króćcami 1 i 2 a pod 3 jest założony taki plastik swego rodzaju filtr żeby do środka nie dostał się syf z powietrza.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8270-solenoid-oczyszczania-egr/#findComment-279849 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Jak widzisz na rysunku powyżej jeśli ten zawór nie jest podłączony to przepływ powietrza powinien być zablokowany między króćcami 1 i 2 a pod 3 jest założony taki plastik swego rodzaju filtr żeby do środka nie dostał się syf z powietrza. Czyli wygląda na to, ze zawor(selenoid) do wymiany ale może to własnie przyczyna mojego max 145km/h i po wymianie bedzie autko smigać o te 20km/h więcej Dodam, ze kopci dość mocno na czarno i słabiutko czuć turbine. Jak myslicie czy ten zawor moze być tego przyczyną? Nie wiem czemu check sie nie pali? Zastanawia mnie jeszcze jedno, kiedyś sprawdzilem zawór EGR w sposób podany przez kolegę VALDEE tzn. wyciągnąłem grzybka na wierzch i odpalilem silnik. Trzpien grzybka po przygazowaniu wysuwal sie i po zdjeciu nogi z gazu chował. Jak wiadomo powyzszy selenoid z zaworem EGR jest polaczony, także jesli chodzi o zawór EGR to zachowuje sie prawidłowo, zatem czy selenoid mimo to moze byc zepsuty?? [ Dodano: Sob Mar 22, 2008 15:19 ] Czy ktoś może coś podpowiedzieć na powyższy mój post? Kiedyś czytałem posta, kolegi któremu ten zawor nawalil w Astrze 17DTI i pisal, ze autko dostalo kopa po wymianie. Nie wiem czy u niego palił sie check. Nie chce ładowac kasy w cos co moze byc sprawne. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8270-solenoid-oczyszczania-egr/#findComment-279614 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.