Gość DAROMV6 Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Lemforder i TRW to podstawowe firmy wykonujące elementy zawieszenia na 1montaż do marek europejskich (w tym GM). Jak najbardziej mogę je polecić co prawda są droższe ale mają dużo większą wytrzymałość od innych.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8393-stuki-w-zawieszeniu-co-wymienia%C4%87/page/2/#findComment-285159 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Ja mogę polecić firmę SWAG naprawdę bardzo dobra firma niemiecka choć też nie najtańsza. Tylko na allegro może być ciężko dostać bo mało widać tą firmę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8393-stuki-w-zawieszeniu-co-wymienia%C4%87/page/2/#findComment-285085 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 SWAG nie jest najgorszy, chociaż to praktycznie to samo co Febi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8393-stuki-w-zawieszeniu-co-wymienia%C4%87/page/2/#findComment-285083 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość betagoo Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Masz zużyte PODUSZKI AMORTYZATORA. Miałem identyczny efekt przy tym przebiegu. Najlepiej to sprawdzić jadąc po nierównościach, które powodują poruszanie autem w poziomie prawo lewo, np. wgłębienia po kołach na parkingu z miękkiego asfaltu. Dodatkowo objawem jest drżenie kierownicy i stukanie podczas wjazdu na np. 3 centymetrowe podwyższenie na skręconych do połowy kołach. Auto wykonuje bujnięcie prawo-lewo i wtedy jest ten stuk. Może pojawiać się podczas najeżdżania albo zjeżdżania. Dodatkowo jak wyjeżdżasz (lub ruszasz) z wolnego zakrętu i dodajesz mocno gazu to przy odkręcaniu kierownicy masz lekkie czucie drgań na kierownicy. Poduszki znajdziesz pod klapą na miskach nadkoli, jak po podniesieniu auta masz widoczne duże luzy lub są widocznie wybite to oznaka krańcowego zużycia. Kupuj drogie zamienniki albo oryginały. Cena ma wpływ na jakość - nie ma co ukrywać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8393-stuki-w-zawieszeniu-co-wymienia%C4%87/page/2/#findComment-285080 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Witam forumowiczów! U mnie natomiast w F-ce występuje stuk w lewym kole przy skręconych kołach w prawo podczas zjeżdżania z niewielkiego uskoku tzn krawężnika itp.. Co może być tego przyczyną? Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8393-stuki-w-zawieszeniu-co-wymienia%C4%87/page/2/#findComment-277051 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.