Gość Anonymous Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Jestem właścicielem opla astry z silnikiem isuzu 1.7 TDI rocznik 1996. Od pewnego czasu mam problem ze skrzynią biegów, a mianowicie po włączeniu silnika strasznie stuka skrzynia biegów na wolnych obrotach. Stukanie zanika przy obrotach 1500. Czym to może być spowodowane? Jak temu zaradzić? Pomóżcie proszę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8426-stuki-w-skrzyni-bieg%C3%B3w/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 po pierwsze jak chcesz miec silnik TDI to trzeba bylo kupic Golfa opel ma DTI... jestes pewien ze to skrzynia? a moze sprzeglo? tak czy siak czeka cie wizyta u mechanika bo wyciagnac skrzynie samemu nie jest latwo... najpewniej to sie ktores lozysko skonczylo... chwilowo pomoze dolanie jakiegos ceramizera ale zrobilbym to jak najszybciej zeby zbyt wilu zniszczen w skrzyni nie dokonac...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8426-stuki-w-skrzyni-bieg%C3%B3w/#findComment-284926 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Problem na pewno jest w skrzyni biegów, bowiem wymieniłem wycisk sprzęgłowy, tarczę sprzęgłową i łożysko sprzęgłowe. A tak na marginesie może ktoś się orientuje jakie powinno być ciśnienie wtryskiwacza w silniku isuzu 1.7 TDI?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8426-stuki-w-skrzyni-bieg%C3%B3w/#findComment-284921 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 w dtlu ok 350barów , w isuzu pewnie podobnie . u mnie hałasuje lewarek i łożysko na wałku skrzyni , troszkę to wkurza , chociaż drgań drążka bym się pozbył ale jak ? co tam trzeba wymienić ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8426-stuki-w-skrzyni-bieg%C3%B3w/#findComment-284871 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przymek Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 ptaszysko, Witaj Rozpylacze / Bosch NP-DN0PDN 122 Ciśnienie otwarcia wtryskiwacza - 1. stopień 17,3 MPa - 2. stopień 33,5 MPa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8426-stuki-w-skrzyni-bieg%C3%B3w/#findComment-284823 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawfil1 Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 witam w mojej Astrze było podobnie stukało i stukało następnie był hałas podobny do wyjącego tylnego mostu w Polonezie. Kupiłem skrzynię używaną i wymieniłem - problem ustał. Jednak starą skrzynię rozebrałem i zacząłem się jej bacznie przyglądać. Poza sporą ilością opiłków zauważyłem wycięty koniec wałka głównego (choinki) Końcówka tego wałka jest utwardzana i pracuje jako bieżnia łożyska. Prawdopodobnie materiał z jakiego jest wykonany wałek nie wytrzymuje przebiegu rzędu 200 tys. km i to jest przyczyną tej usterki. Wydaje mi się że jedynym rozwiązaniem (nie próbowałem tego i nie wiem czy to wytrzyma) jest szlifowanie uszkodzonej części wałka a następnie ciśnięcie "prawdziwej" bieżni łożyska.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8426-stuki-w-skrzyni-bieg%C3%B3w/#findComment-36745 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.