Skocz do zawartości

stuki w skrzyni biegów


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Jestem właścicielem opla astry z silnikiem isuzu 1.7 TDI rocznik 1996. Od pewnego czasu mam problem ze skrzynią biegów, a mianowicie po włączeniu silnika strasznie stuka skrzynia biegów na wolnych obrotach. Stukanie zanika przy obrotach 1500. Czym to może być spowodowane? Jak temu zaradzić? Pomóżcie proszę.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/8426-stuki-w-skrzyni-bieg%C3%B3w/
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

po pierwsze jak chcesz miec silnik TDI to trzeba bylo kupic Golfa ??? opel ma DTI...

 

jestes pewien ze to skrzynia? a moze sprzeglo? tak czy siak czeka cie wizyta u mechanika bo wyciagnac skrzynie samemu nie jest latwo... najpewniej to sie ktores lozysko skonczylo... chwilowo pomoze dolanie jakiegos ceramizera ale zrobilbym to jak najszybciej zeby zbyt wilu zniszczen w skrzyni nie dokonac...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/8426-stuki-w-skrzyni-bieg%C3%B3w/#findComment-284926
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Problem na pewno jest w skrzyni biegów, bowiem wymieniłem wycisk sprzęgłowy, tarczę sprzęgłową i łożysko sprzęgłowe.

 

A tak na marginesie może ktoś się orientuje jakie powinno być ciśnienie wtryskiwacza w silniku isuzu 1.7 TDI?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/8426-stuki-w-skrzyni-bieg%C3%B3w/#findComment-284921
Udostępnij na innych stronach

Gość barteklodz

w dtlu ok 350barów , w isuzu pewnie podobnie .

u mnie hałasuje lewarek i łożysko na wałku skrzyni , troszkę to wkurza , chociaż drgań drążka bym się pozbył ale jak ?

co tam trzeba wymienić ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/8426-stuki-w-skrzyni-bieg%C3%B3w/#findComment-284871
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

witam

w mojej Astrze było podobnie stukało i stukało następnie był hałas podobny do wyjącego tylnego mostu w Polonezie.

Kupiłem skrzynię używaną i wymieniłem - problem ustał.

Jednak starą skrzynię rozebrałem i zacząłem się jej bacznie przyglądać. Poza sporą ilością opiłków zauważyłem wycięty koniec wałka głównego (choinki) Końcówka tego wałka jest utwardzana i pracuje jako bieżnia łożyska. Prawdopodobnie materiał z jakiego jest wykonany wałek nie wytrzymuje przebiegu rzędu 200 tys. km i to jest przyczyną tej usterki.

Wydaje mi się że jedynym rozwiązaniem (nie próbowałem tego i nie wiem czy to wytrzyma) jest szlifowanie uszkodzonej części wałka a następnie ciśnięcie "prawdziwej" bieżni łożyska.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/8426-stuki-w-skrzyni-bieg%C3%B3w/#findComment-36745
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności