Gość Anonymous Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 witam,mam astre 2 1,7DTI 2000r. jakis czas temu zauwazylem w zbiorniczku tzn, na sciankach osadzajacy sie olej. mechanik zaproponowal plukanie ukladu i czekanie co bedzie dalej! z braku czasu nie robilem tego. Po 3 tygodniach zaczelo sie gdy co rano odpalam astre po przejechaniu paru kilometrow z rury leci bialy dym ! z tego co zauwazylem dym zaczyna leciec w chwili otwierania sie termostatu, po zgaszeniu silnila i ponownym go uruchomieniu po ok 15 sekundach jest ok czy ktos mial takiprzypadek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8443-olej-w-zborniczku-17-dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bradley Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Wygląda jak uszczelka pod głowica...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8443-olej-w-zborniczku-17-dti/#findComment-284785 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 w tym silniku jak jest olej w zbiorniku płynu chłodzącego to zazwyczaj wina nieszczelnij chłodnicy oleju która puszcza olej do układu chłodzenia. Ale jak juz dymi na biało to chyba wina uszczelki pod głowicą.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8443-olej-w-zborniczku-17-dti/#findComment-284779 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 uszczelka pod głwoicą, albo sama głowica. Płynu chłodniczego Ci nie ubywa?? Jeżeli ubywa i nie ma śladów wycieku ( sprawdź również na pompie wody ) to przedostajaje się do komory spalania, ale tutaj wtedy paliłby na inny niż biały kolor. Najprawdopodonbiej to sama uszczelka. Musisz liczyć się z kosztami rzędu do 1-1,2 tys zł ( robocizna, uszczelki, planowanie głowicy, nowe szpilki głowicy) Acha no i płukanie układu i zrób to póki nie ma jeszcze wielkiego syfu, potem niczym się tego nie pozbędziesz Piszę z własnego doświadczenia z tą przypadłością w tym modelu. Uzyj opcji SZUKAJ, a przekonasz się ilu z forumowiczów, miało to samo w 1,7 DTI ( TTTM )[/fade]   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8443-olej-w-zborniczku-17-dti/#findComment-284560 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Jeżeli masz walnietą uszczelke pod głowicą to po rozgrzaniu silnika jak go wyłączysz to w zbiorniczku będzie ci bulgotał płyn chłodniczy jak by sie gotował.Biały dym świadczy o spalaniu oleju i czasem wystarczy wymiana pierścieni uszczelniających i nie musi to byc głowica   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8443-olej-w-zborniczku-17-dti/#findComment-284268 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bradley Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 .Biały dym świadczy o spalaniu oleju i czasem wystarczy wymiana pierścieni uszczelniających i nie musi to byc głowicaA nie przypadkiem niebieski dym? + dodatkowy smrod oleju Z reguly w okresie zimowym wszyscy panikuja widzac bialy dym z rury wydechowej ale to normalny produkt spalania - para wodna. Jednak zbyt duza ilosc bialego dymu (zaslona dymna) to raczej uszczelka. Sprawdz: czy nie ubywa plynu chlodniczego, czy nie przybywa oleju, co jest w oleju (jaki ma kolor), co jest pod korkiem olejowym)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8443-olej-w-zborniczku-17-dti/#findComment-284257 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 pod korkiem wlewu oleju jest czysto, ostatnio dolalem ok 0,5l plynu , stan oleju bez zmian. a gdy tylko zaczyna sie to dziać jak jade odrazu traci moc , tak jakby na 3 gary palil (nierownomierna praca silnika) i chyba ten ubywający plyn idzie na jakis tlok i z tego ten bialy dym. (tak mysle).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8443-olej-w-zborniczku-17-dti/#findComment-284256 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Pęknięta głowica według mnie. Ten silnik co masz to konstrukcja isuzu czy opla? bo w tym tygodniu przyjechała astra F z silnikiem isuzu i okazało się, że głowica pękła na 3 garze, że płyn leciał na tłok i przez to dawała biały dym   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8443-olej-w-zborniczku-17-dti/#findComment-284236 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 silnik Isuzu 1,7DTI montowany w Astrach 2 po 2000r.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8443-olej-w-zborniczku-17-dti/#findComment-284228 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 chyba bez zdjęcia głowicy się nie obędzie Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8443-olej-w-zborniczku-17-dti/#findComment-284226 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.