Gość Anonymous Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 ile zapłaciłeś za czujnik i wymianę http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8581-b%C5%82%C4%85d-silnika-1105-i-105/page/2/#findComment-281857 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Czujnik na alegro kosztuje 269+wysyłka http://www.allegro.pl/item325936136_czujnik_podcisnienia_cisnienia_kolektora_opel_.html a w ASO 340 zł, robocizna 50 zł.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8581-b%C5%82%C4%85d-silnika-1105-i-105/page/2/#findComment-281833 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Czujnik na alegro kosztuje 269+wysyłka Jak sie szuka to są tańsze http://www.opel-shop.pl/product_info.php?cPath=164_343&products_id=1994&osCsid=70fd7001289d0219ee40513a5cc39c65   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8581-b%C5%82%C4%85d-silnika-1105-i-105/page/2/#findComment-281772 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Mam nadzieję że to jednak nieszczelość kolektora czy coś takiego . Jak jadę na luzie i obrotomierz zejdzie do min. to się świeci kontolka jak wrzuce na bieg i później z powrotem na luz i znowu jak obrotomierz zejdzie do min. to gaśnie i jak jadę później normalnie na biegu to się nie świeci. Wolę zasięgnąć opinii u Was niz zapłacić za coś co nie potrzeba wymieniać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8581-b%C5%82%C4%85d-silnika-1105-i-105/page/2/#findComment-281632 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 Witam wszystkich U mnie również pojawiają się te błędy: P1105, P0105, tylko że u mnie w przeciwieństwie niż u innych pali się kontrolka z kluczem tylko i wyłącznie rano jak uruchamiam zimny silnik, gdy przejadę ok 300m. kontrolka gaśnie i silnik ma moc. Mechanik który mi sprawdzał te błędy wyczyścił czujnik w kolektorze dolotowym i było dobrze do jesieni, jakiś czas temu ponownie do niego pojechałem znowu go przeczyścił i powiedział że jak problem się będzie pojawiał to trzeba go wymienić. Następnego dnia rano problem powrócił, więc zamówiłem ten czujnik w opel-shopie i go sam wymieniłem, przeczyściłem zawory podciśnieniowe, ale nie kasowałem błędów na kompie i rano nadal mam ten sam problem. Już się zastanawiam czy czasami nie trzeba przeczyścić kolektora dolotowego? I dla ścisłości w dtl-ach jest inna budowa dolotu niż u mnie i czujnik też jest inny, i nie znajduje się bezpośrednio na pokrywie kolektora tylko w kadłubie pneumatycznie sterowanej przepustnicy do której doprowadzone jest chłodziwo z pokrywy termostatu takim cienkim wężykiem. P.S. Błędy trzeba kasować na kompie czy wystarczy zdjąć klemę z aku http://autokacik.pl/files/281694260-kol.jpg   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8581-b%C5%82%C4%85d-silnika-1105-i-105/page/2/#findComment-210168 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wegorz23 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 U mnie odczyt z diagnozy komputerowej pokazał dwa błędy: P0105 oraz P1105. Jeżdzę Zafirą 2.2 TDI (2003 r.). Kontrolka z "samochodem i kluczem" w 2 sytuacjach: 1 - po hamowaniu do zatrzymania lub prawie do zatrzymania. 2 - po przekroczeniu prędkości ok 120 km/h. Jaka może byc przyczyna ?? Czy ktoś miał podobny przypadek??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8581-b%C5%82%C4%85d-silnika-1105-i-105/page/2/#findComment-40476 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wegorz23 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 problem rozwiązany... Najpierw sprawdziłem w jakiej kolejności pokazują się błędy. Najpierw P1105 (bez kontrolki) a po tym P0105 (i tu sie zapalała kontrolka). A wiec wywnioskowałem że P1105 powoduje bład P0105. Pojechałem do serwisu Diesel "Mądry" w Olsztynie (polecam) i naprawili od ręki w ciągu 15 min (za 100 zł). Mechanik powiedział że coś tam zrobił w kostce z pinami przy czujniku ciśnienia atmosf. Ten czujnik poprostu dawał złe wskazania. No i jest OK. Ogólnie zanim ktoś pojedzie do mechanika polecam najpierw zdiagnozować (zczytać kody błędów) oraz poszukać na Forum i w google porad na temat tych błędów. To wyjdzie szybciej i taniej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8581-b%C5%82%C4%85d-silnika-1105-i-105/page/2/#findComment-38222 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.