Gość Anonymous Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Witam! Jestem świeżo upieczonym posiadaczem Astry II 1.7 DTi z silnikiem ISUZU. Napomnę też, że jest to mój pierwszy diesel. Z autka jestem bardzo zadowolony, jednak ostatnio zaniepokoiło mnie jego dziwne zachowanie. Po uruchomieniu silnika (które zawsze jest gładkie i bezproblemowe) wrzucam jedynkę i dosłownie wytaczam się z parkingu, dojeżdżam do drogi (ok 100m) a następnie spokojnie, bez przekraczania 2000 obr/min rozpędzam auto do 50 ~ 60 km. Wszystko jest cacay, ale póki silnik jest zimny (wskazówka temperatury ani drgnie) zdarza się czasami że autem szarpnie, jeżeli zbliżę się do 2000 obrotów/min. Szarpnięcie jest sporadyczne i występuje tylko gdy silnik jest zimny a wygląda to na zbyt ubogą mieszankę paliwa. Opisana sytuacja nie ma miejsca, gdy np. odpalę silnik i poczekam 2-3 minuty a dopiero potem jadę albo np. jeśli auto jeszcze nie wystygło po poprzedniej jeździe. Napomnę też, że jestem po wymianie filtrów paliwa, oleju i powietrza a tankuję tylko na Shellu. Naczytałem się na forum o awariach pomp i sterowników i zastanawiam się, czy aby nie zaczyna sie pomału spełniać czarny scenariusz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8878-czy%C5%BCby-pierwsze-oznaki-padu-sterownika-vp-44/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Witaj. Być może po prostu wtryski Ci leją - też będzie taki objaw. A jakie masz spaliny? (nie dymi Ci zbytnio na zimnym) Jaki masz przebieg? Sterownik pompy nie daje oznak padania - dziś jest a jutro nie P.S Warto też sprawdzić EGR - ale gdyby z nim było coś nie tak to powinien się check zapalić. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8878-czy%C5%BCby-pierwsze-oznaki-padu-sterownika-vp-44/#findComment-280840 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Przebieg: 164 000 km, spaliny w porządku, "check engine" nie zapala się. Może faktycznie wtryskiwacze są brudne - kupię jakiś STP i dodam do paliwa. Jeszcze jedno pytanie - czy to normalne, że zaraz po włożeniu kluczyka do stacyjki i ustawieniu go na pozycji "I" w miejscu przejechanych kilometrów pojawia się "Insp" i gaśnie w chwili uruchomienia silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8878-czy%C5%BCby-pierwsze-oznaki-padu-sterownika-vp-44/#findComment-280833 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 w miejscu przejechanych kilometrów pojawia się "Insp" i gaśnie w chwili uruchomienia silnika. To normalne gdybyś jeździł na przegląd do ASO oni by to zrobili a tak ty musisz je wykasować http://forum.opel24.com/kasowanie-insp-vt4709.htm A co do poprzedniego tematu równie dobrze może to być przepływomierz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8878-czy%C5%BCby-pierwsze-oznaki-padu-sterownika-vp-44/#findComment-280832 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.