Gość Anonymous Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Dzisiaj rozebrałem, myslałem że mi padła, jednak przyczyna leżała gdzie indziej. Okazało się że na dzwigniach zebatych wyszła rdza, jednocześnie łożyska osi wycieraczki to tuleje samośmarne, tylko po tylu latach smaru brakło i te czynniki zablokowały mi wycieraczkę. Skończyło się na wyczyszczeniu i ponownym nasmarowaniu całego mechanizmu i wszystko OK Jedyny kłopot jaki się pojawił to wymontowanie tego koła zębatego. Żeby je zdjąć z osi trzeba zdjąć podkładkę zaciskową i prawdo podobnie beż zniszczenia tej podkładki koło nie zejdzie. Co do zębatki, jest to zwykłe koło zębate o zębach prostych. Do dorobienia wystarczy tokarka i frezarka uniwersalna. Można stoczyć zniszcone żęby na kole z plastiku i zastąpić je tzw nowym wieńcem ( wykonanym na tokarce i frezarce). Odpadnie sprawa przekladania styków i mechanizmu mimośrodowego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8950-wycieraczka-ty%C5%82-odp/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaco11 Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 kurna trza było jakies foty zapodać dla potomnych   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/8950-wycieraczka-ty%C5%82-odp/#findComment-280278 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.